Skruttis1979 skrev 2010-02-25 09:26:07 följande:
Tack va snällt sagt!! Blir alldeles generad här... Mitt erbjudande finns kvar iaf, så bara säg till ifall du behöver lite hjälp. Det behöver alla nån gång och det kan vara skönt att veta om att det finns avlastning att få. Jobbigt att koliken är sämre nu, men tänk att ni fått en dag då hon faktiskt varit nöjd största delen av dagen! Snart kommer fler såna dagar ska du se! Det är ju toppen om hon bara har varannan dag-kolik och får vara nöjd varannan. Det är ju ändå ett stort steg mot att vara ledsen och ha ont heeeela tiden. Snart är det dessutom sol och vår, och vår och sol ger glada mammor och glada mammor ger glada barn!! (kan vi ju låtsas iaf)
Ja jag är så tacksam att det är bättre i alla fall! Jag vet inte om det är kolik längre då hon skriker. Så svårt att tyda om hon verkligen har ont eller om hon bara är fruktansvärt missnöjd med något. Ett som är säkert är i alla fall att skriket/gnället är annorlundare på dagen än på kvällen och det som är på kvällen är så mkt mindre än tidigare!
Hungrar efter våååååååår!!!!!
Shoppade förresten lite åt Felicia idag för att hon varit så duktig under nålandet
Finns så mkt fint till dom små så jag skulle kunna shoppa ihjäl mig! Den butiken jag var i hade mest kläder från name it. Tycker dom har så fina kläder. Ett tips till er: kika in på name it´s hemsida. Har mycket kläder till utförsäljning nu. Och frakten är gratis om man handlar för över 600 annars 49 kr.