BF Januari 2010, GBG, fortsättningstråden
Måste fråga, era avslag, hur länge ska man ha ont? Hur länge blöder man?
Detta är ju jobbigt.
Jag tycker det har varit ok, men det är först idag det svider som tusan då jag kissar.
Avslaget har avtagit en den...
Sen har jag så ont i heeela kroppen, vill inte gå över... borde jag ringa vården eller har ni också haft/har så här?
Lillan är helt sjövild också, kastar med huvudet, räcker ut tungan, tuggar på händer och fingrar...då är hon hungrig...och då ger henne bröstet med en gång.
Råd från en annan nybörjare, så fort du ser att han har detta beteende så ge han bröstet, försök att hålla han lite vaken genom att klämma på insidan av hans hand då han äter, det stimulerar och han somnar inte ifrån lika lätt... funderar på om han får i sig för lite mat....att han inte orkar suga i sig tillräckligt och somnar ifrån då energin är slut?
Lillan var ju sån då hon inte fick i sig tillräckligt med mat, hon var vaken till och från hungrig hela tiden, somna vid bröstet, hungrig igen efter 30 min, sov max en timme åt gången...
Sen jag köpte min pump (bästa köpte hittills!) så är allt så mkt bättre, då vet jag att hon får i sig tillräckligt med mat...och hon sover 3-4 timmar efter hon har ätit. Jag och sambon börjar undra om man ska ha det så här bra? Jag hoppas att detta håller i sig.
Fråga de på bvc annars, hoppas det blir bättre snart!!
Glömde citera dig Harelis, men du förstod nog att det var skrivit till dej
Läste på FB att Amandabrun har fått sin lilla pojk!!
Grattis gumman!
Nu blire vin och ost!!
När ska det sluta att göra ont där nere då man kissar?
Sen att göra nr2 är ju helt kört, får ta laxoberaldroppar idag igen...
Jag tycker det är lite obehagligt med knipövningarna då jag fortf. är så öm där nere, men jag måste väl antar jag...