virre85 skrev 2010-02-13 13:51:08 följande:
Usch hoppas ni får bukt med koliken. Själv försöker jag få Elin till att börja ätas ordentligt igen, hon har blivit rätt bekväm av sig när hon haft sonden så jag får mer eller mindra tvinga i henne mat men hon säger inte till själv inte ens på natten. Men hon ska nog snart börja suga snart igen. I morgon har vi 3 årig bröllopsdag men vi valde att fira den idag istället, böéhöver ha lite mys nu känner jag efter allt jobbigt. Tomas tog Elias i morse och åkte och köpte frukost som de dukade fram och väckte sedan mig, sedan fick jag min present.. En jätte fin klocka. Blev hur överaskad som helst.
www.watchwear.com/images/prod_oversize/53/fos... Sen har jag gjorde en chessecake som står i frysen, med krossad daim i och som ska dekoreras med jordgubbar som ska avnjutas efter maten som kommer från den grekiska resturangen Meze som har mat för avhämtning. Till detta blir det alkoholfri cider så ingen av oss tycker om skumpa eller vin
Hon kommer nog igång snart och när hon har piggat på sig ännu mer kommer hon att känna sin hunger mer och börja jobba lite mer för maten!
Grattis på bröllopsdagen i förskott!
Nu ska vi snart äta middag och sedan ska jag iväg och få lite egentid med några tjejkompisar. Vi ska sitta och tjöta och dricka lite vin. Det ska bli sååå skönt att komma bort lite. Min sambo är så underbar som verkligen puschat på mig att jag ska iväg. Behöver det! Har gjort klart en smörgåstårta till imorgon också som står och gottar sig i kylen så imorgon hoppas vi att Felicia är snälla med oss så vi får lite extra mysigt på alla hjärtans dag!
Ha en trevlig kväll alla! Det tänker jag ha om än jag nu kanske bara kommer orka en timme eller två innan jag däckar