BF Januari 2010, GBG, fortsättningstråden
Hur kändes dina värkar? Hade du haft mkt SD och förvärkar innan de riktiga satte igång, eller var det bara pang bom och massa värkar?
Jag hade velat ha en Stenbocksbaby då sambon är det, men men vattumän är det inga fel på heller, min bästa väninnan är det så det borde fungera.
Är själv en Skorpion...
Åh ett söndagsbarn hade jag velat ha...
Låg inatt i sängen och pratade med sambon om bebisen, och vi är nog rätt överens om att här kommer det inte komma ngn bebis på flera veckor
Fröken Brun: Vad bra din sambo ha det du , nu fick jag dåligt samvete gentemot min karl, han har frågat mig vid flera tillfällen, ska du inte komma upp med mig och äta frukost?.... "nääääj, låt mig vara, vill sova!" har inte gått upp en enda gång faktiskt, tycker jag somnar som bäst då han går upp ur sängen
Tänkte på en sak, hade det inte varit lite kul att pratas vid lite, flera stycken samtidigt ....typ genom skype eller ngt?
Jag är sjukt isolerad känner jag för tillfället, alla jobbar sambon kommer alltid hem så sent Vill att tiden ska gå lite fortare....
Peos mamma: jag har lagt till dig
Min msn adress är: [email protected]
Åh det gör så ont! sån mensvärk!
Det trycker neråt i kisserian på mig, vilken tur att det efter några sekunder släpper så jag kan andas ut igen....hur länge ska det hålla på så här?
Sov gott alles tråden!
Hej tjejjer
Jag sitter här med regelbundna intensiva helvetesvärkar med 8 min från start till nästa värk! Detta har hållt på sen kl 5... är så trött i ögonen men så fort jag försöker somna vaknar jag av värken...
Sambon har stannat hemma med mig idag, får se hur länge detta håller på...