BF Januari 2010, GBG, fortsättningstråden
Vi har beställt hemkörning av pizza, cyrano gör grymt goda pizzor!
Ett tips!
Skulle gjort korvstroganoff idag, men jag orkar inte!
Vi har beställt hemkörning av pizza, cyrano gör grymt goda pizzor!
Ett tips!
Skulle gjort korvstroganoff idag, men jag orkar inte!
Alla laddar inför förlossningen med FET mat
Vilken natt, fick knäpp menssmärta igår kväll innan läggningsdags, de höll mig vaken till och från hela natten.
Nu på morgonen är de puts väck Ska äta frukost sen gå och lägga mig så jag är ngt piggare sen på dagen.
Hoppas ni alla mår bra!
God morgon igen
Har fått sovit lite bättre nu, idag ska jag till BM, hoppas allt är som det ska!
Ska även åka till Baby affären i mölndal och se om jag kan utnyttja enjoy rabatt där när jag köper babysitter, vill så gärna ha det hemma innan bebisen kommer.
Am76: Imorgon kommer din bebbe! och sen är det Peos mammas tur
Vad mysigt det kommer bliiii, snart kommer vi alla få sitta och mysa med våra bebisar, lääängtar!
Så då har jag varit hos BM Idag.
SF: 35 cm (ökning på 1 cm sen sist, så inge tillväxt UL)
B-glucos: 5.4
Bldtryck: 115/70
Hb: 128 (jäääj, aldrig haft så högt )
Är lite orolig för mitt SF tycker det är lågt för att vara i vecka 39, men men, BM säger att det har ökat hela tiden så därav gör de inget tillväxtUL....
Tänkte på detta med Latens fasen, det står på många ställen att den håller på upp till 20 timmar, stämmer det? Eller kan det vara så att man redan nu är i latensfasen då den upplevs så olika från person till person?
Ska disskutera lite med han ikväll hur vi gör... fasen att detta mötet skulle komma nu
Jag vill ju inte heller sitta här på söndagen och oroa ihjäl mig över att "tänk om det sätter igång nu?"
Snälla lillpiffan titta ut! Jag vill inte ha dig i magen mer nu