Peos Mamma skrev 2010-01-22 13:24:48 följande:
Ja men det är så jag känner oxå...födde på specen förra gången eftersom jag itne hade nått foster vatten kvar.....och nu får jag inte föda på Mölndal för att jag ahde för högt BMI vid inskrivningen...*S*Vi får hoppas att vi får föda i helgen......hade varit bra med ett helgbarn...*S*Fick tipset i dag av min mammas jobbar kompis att det räcker inte emd en färdknäpp....det måste vara två på raken....*ASG*
haha ok inte för att vara oartig men måste man ha jätehögt bmi för att inte får föda på mölndal eller bara över normalt? ?
jag hade över normalt vid inskrvningen det är därför jag frågar.. men min bm har inte sagt att jag inte får föda på mölndal...
ja tyvärr den därfärdkänppen har inte funkat här varken nu eller förra grav och ja har testat flera på raken.. men hoppas det är nåt pågång idag
börjat få lite smått mensvärk aktigt och sammandragningar visserligen haft det till o från i nästan 2 veckor, men tog en lite runda på stan idag så får väl se om det händer nåt mer eller bara vara störigt ett tag till...