Cupcaken skrev 2010-04-10 01:45:42 följande:
Verkar som att många som vart där förra året blev besvikna i år. Jag vill mest shoppa lite kläder, Nova star har tydligen en del och framför allt se vad som finns, så jag har inga förväntningar, sen hörde jag att MAM delade ut nappar.Tycker att gratissaker har minskat på alla mässor numera, så det kan man inte räkna med längre.Peos mamma: tog du med lappen som man hade fått hem från BB att man kan få en gratis gåva?
Den hade jag glömt av!!! Shit oxå...ja ja....sånt är livet. Vid Nova star båset var det överfullt...lika så vid Me&a båset......huggies var det oxå anstormning till...*S*.
JAg var på jakt efter en bältes stol till Peo, hade hoppas på bra priser men de var inget särskilt billigt på sånt.
Och ni som har större barn med oxå, vad ni än gör så lämna inte dem i Leken, KID PARK, Peo var där och lekte en stund och jag stog utanför, det var då en flicka i 4-5 års åldern som sprang och irrade där inne och var vääääldigt kissnödig, tillslut gick hon ut fårn området och började irra och tillslut så stod hon där gråtandes så jag gick fram och pratade med henne och frågade om hon tappat bort mamma och då sa hon att hon gjort det, tittade då på hennes arm och där satt ett band att hon var i KIDSPARK så jag sa till dem,......men de hade inte ens sett att hon lämnat området!!!!
Är sååå glad att jag inte lämnat Peo där!