Cupcaken skrev 2010-03-10 13:06:05 följande:
Skattar några kronor extra så jag får ut lite pengar lagom till sommaren, då jag är VÄRDELÖS på att spara Har försökt lägga undan 500 kr varje månad blir ju ändå 6000kr bara där.Sen säljer jag en del begagnade kläder på tradera så jag får ihop lite pengar även där.Men jag vet, det är knapert nu med FP, jag känner mig sååå fattig.Hur många dagar plockar du ut?En fråga, har ni fått tillbaka er mens? Ni som ammar?Jag fick den igår, och jag pumpar/ammar var 3e timme... blää vad surt Betyder det att jag har ÄL nu och kan bli med barn igen??
Säker på att det är mensen då? så det inte är en sista släng av Avslaget?
Jag har fortfarande avslag....det kommer blod lite så och då...inte varje dag...kan vara uppehäll ett par dagar och så kommer det igen.....
Ang resor och så så är inte vi "resemänniskor" ....vi gillar att vara hemma och sedan vi köpte huset sä känns det osm lyx att bara få vara hemma!
Sedan har svärfar sommarstuga ute i södra skärgården så där blir det ju att vi är en del...och så brukar vi åka till våra vänenrs sommarstuga ett par dar med dem i värmland!
Till sommaren har vi dock pratat om at ta ett par små svängar....till astridlindgrens värld och kolmården.
kram