Vi som har prematura sammandragningar
mina lite "oskyldiga" sd har övergått till rejäla förvärkar på kvällarna. och till vilken nytta?? jag blir så trött. kan bebis inte bara bestämma sig!?!
mina lite "oskyldiga" sd har övergått till rejäla förvärkar på kvällarna. och till vilken nytta?? jag blir så trött. kan bebis inte bara bestämma sig!?!
va inne hos läkaren idag igen. idag va cervix 16 mm, va 20 i fredags. ska in igen på fredag och då sa han till mig att ha en väska packad... så jag antar att nu är det slutet för mig att vara hemma.. gu va tråkigt det kommer bli! fick även bricanyl tabletter utskrivet. han menade på att hellre att de kunde hålla bebis inne i 2-3 veckor till (sen blir man ju typ resistant mot bricanylet om man tar en massa, vilket jag ska göra) än att bebis kommer nu. igår va rätt lugnt med SD, och inte en förvärk, men idag vaknade jag av att det värkte i magen.. så det har väll varit livat i natt, eller iaf i morse.
AsaLu: jätte grattis!! hoppas vi får en bild
pilea: trist med huvudvärk!
Här är det aj i magen! vaknade kl 1.41 (för att vara exakt ) av en jätte SD, ond som attans! men det va bara Den som va sån, sen va dom "normala" igen.. Vaknade även 3 ggr till av SD, men inte alls som den första.
Hade ett väldigt intressant horoskop idag på FB. något nytt skulle ske, men jag skulle vara tvungen att se det för att tro på det. + man går till botten med något riktigt akut... undra vad det kan säga!?!
Här strålade solen tidigt i morse, men sen kom dimman MEN jag har krokus och snödroppar intill våran söder gavel.. blir alldeles varm i hjärtat när jag ser dom, gu va jag längtar till våren!
Undra hur det gick för aprilfamilj!?!
i morgon bitti ska jag in på ny mätning och antagligen bli jag inlagd. jag känner mig helt tom idag vill verkligen inte ligga där i veckor.