Vi som har prematura sammandragningar
Cherrybabe71 skrev 2010-02-08 14:35:04 följande:
hej allihopa! Ännu en med massa sammandragningar och smärtor. Jag är 38 med fem barn sen tidigare och har fött mina barn i v 30 och v 35v 36v 35v och v37 . Träffade en kille som är mkt yngre än mig som såklart vill ha egna barn så Detta är en sladdis och jag är nu i v24. haft mkt sammandragningar, ryggsmärtor och illamående och har varit sjukskriven sedan v10 tror jag.. fick missfall med tvillingen i v.9 så var rädd att tjejen som är kvar inte skulle hålla sig kvar men nu har jag snart gjort hela v 24 med TROTS massa sammandragningar och allt annat! Var precis hos MVC och blev sjukskriven till sista mars då FK tyckte jag skulle söka HP från 1 april så jag hoppas det blir beviljat! Har varit mer eller mindre som ett levande lik, bara vilat och vilat.. man känner sig som i ett fängelse hemma och man bara ligger och ser hemmet "förslummas" och de ggr man mått lite bättre har man ju fått för sig att man "ska Bara" fixa det och det nu när man för en gångs skull orkar.. vilket resulterar i MER ONT och akutbesök på förlossning osv.. Har dock gjort iordning barnrummet i stort sett och shoppat klart i stort sett allt... man har ju tid att nätshoppa som någon sa i tråden när man inte kan eller får göra något annat hela dagarna! har beställt vagn förra veckan efter att ha väntat ut det värsta veckorna.. känns som det är bra ifall(ja det blir det ju antagligen efter INGEN av mina tidigare barn hållit sig tiden ut...) hon kommer tidigare ( ja det är en tjej! ) LKänns som en besvärjelse typ: det MÅSTE gå bra nu när jag fixat allt! Ja det blev långt men skönt att prata med andra som förstår!Har även shoppat på mig en del kläder eftersom vi sålt av de minsta kläderna. Fast lite har jag väl kvar från de större barnen.
Tycker det är mysigt att få boa, planera o drömma sig bort