Dullan 79 skrev 2010-03-29 13:22:30 följande:
Hej kollade in här lite snabbt för jag hade SD 1½ månad innan jag födde och alla sa att det var normalt!! visst sa jag !! sen ploppade en liten kille ut i v. 33+6! men det var inte det jag ville berättautan att jag skrattade åt IKEA besöket ! jag vart till ikea på måndan den21/12 och skojade med kassörskan att jag skulle föda där så ungen blev svensk (bor i italien) på tisdan den 22/12 blev jag inlaggd för kräk o skitsjukan, och för att jag hade väldigt mycke SD! på kvällen gick vattnet o på onsda mårron 23/12 kom Amos
Hi hi, vet många som varit på Ikea o sen senare på kvällen så har det satt igång!
mammaNena skrev 2010-03-29 13:30:14 följande:
Gersemi: jo jag har hört detta Pilea: tack! skojade faktiskt med läkaren om övertiden idag, han tyckte det va kul Ska testa det där med bröstmjölk, här är det mer problem att få det att inte rinna *blä* och så här har det varit sen v 10 men men, fläckar i sängen är väll trevligt Ego: va inne hos läkaren i dag som sagt.. fick flörta så jag nästan fick kramp i ögonen! en tapp på 11 mm med funnelering både på in och utsidan =/ men vill verkligen inte läggas in, så det blir nog inget mer städande nu läkaren ville även att jag tar bricanyl regelbundet dygnet runt nu. så ja ja, jag får väll göra det då.. Ska tillbaka igen på torsdag.. (men jag tänker inte bli inlagd )
Du är envis du
Inte mycket tapp kvar då!
Gjorde testet (fick pressa för kung o fosterland) o droppen löste upp sig = en flicka
Får se om det stämmer