2små2stora skrev 2010-06-13 09:57:18 följande:
Jag åt bricanyl i 8 veckor så nog hjälper de längre och de hjälper längre om man inte tar de regelbundet.
Tack, i vilken vecka började du med dom? Tror jag ska ringa SMVC imorgon och fråga om jag inte kan få Bricanyl att ta de stunder/dagar då sd är kraftigare och kommer oftare...
kg8 skrev 2010-06-12 21:39:06 följande:
Hej igen, nu har jag pratat med förlossningen och ska upp på en kontroll, håll tummarna nu för mig. Jag tror absolut inte att det är förlossning på gång, jag har värkar med ca 3 minuters mellanrum som håller i sig ca 1 minut men dom gör liksom inte förlossningsont.
Mer ont i rygg o höfter, som jag får anda mig igenom, men det är ju ingenting mot hur ont jag hade när jag faktiskt skulle föda barn!
Hon som jag pratade med trodde absolut inte att det var vattnet som gått för när det hände så här tidigt så är det tydligen så mycket vatten att det är svårt att ta miste.
Usch vad jag börjar bli trött på dessa turer fram o tillbaka till förlossningen, speciellt när man får höra att allt ser bra ut, fast det är klart det är ju inget kul att höra att det ser dåligt ut
Men man känner sig så hysterisk som åker upp när inget har hänt.
Hoppas bara att jag slipper stanna över natten, jag avskyr det!
Hur har det gått??? :)