Vi som har prematura sammandragningar
Happyme,stackare.fy va jobbigt att ha sådan smärta.är d et bättre nu? eller har det kommit tillbaka?
Va skönt att de tittade noga på det.
Man får göra långa ego inlägg,vi är här för att stötta varandra.
Shit 12 veckor,fy jag som höll på att krivera efter 4 dagar sist...
Mariaomarkus, mina sd är värre denna gången,mer regelbundna,smärtsamma mm.dock är jag lite rädd för mig själv då min inställning är "ah det är okay,jag bara gnäller osv". Men ja de är värre.hade mer illamående med dottern,fast mindre halsbränna
fröken sol,underbart att ha passerat v.35.det är mitt nästa mål.Hoppas jag komemr dit vilket jag säkert gör med råge
jmynt; jag har mest molvärk i damband med sd.dock är det sjukt irriterande.
ah va trist att den hade påverkats så.inget illa nu men ååh så tröttsamt att din sambo inte tar det alvarligt.men de kanske itne fattar iom att de itne är med om det?Min sambo kan ha svårt att fatta ibland med,får trycka in det i skallen på honom
puh,HOPPAS hon pillade ORDENTLIGT.
Åååh spännande om det har gjort någon värkan äm,ska läsa vidare....ah inget än.slemproppen släpper ju oftast för det har börjat öppna sig utifrån om jag inte minns fel.och 2 fingrar är ju typ 2cm så det är ju bra.hoppas på att det ökar snarast
dynah; välkommen fy va jobbigt med sådan smärta. På mig har det mer varit att tappen ahr påverats utan smärta.dock inte denna grav med förra.hoppas de kommer med positiva besked imorgon.
noemi,hur många gånger stoppar de med bricanylspruta? jag fick en omgång dropp på 2 dagar.sedan sa läkarna att hon fick komma om det startade igen,då var jag i v.33+ ngt med dottern.låg på östra i gbg.
dissan,välkommen oj har ingen aning,men de borde godkänna en sjukskrivning.åk in för en koll och se om det påverkat ngt? är ju inget bra om den komemr tidigare.
martinag,Välkommen. jag har blivit kollad sedan nån gång i början av v.20.blev kollad varannan vecka. Min har hela tiden sedan v.14 kommit regelbundna dock ej smärtsamma,inte som nu. Men har hittils inte haft någon påverkan på tappen,ska på ny koll på torsdag,då har jag inte varit på 4v.får se vad de ser.
3busfrön; välkommen.!
Många nya,kul elelr ja kul är det väl inte men roligt med lite sällskap
Mina sd har ett himla tryck nedåt,även när jag inte har sd så trycker det nedåt,och bakåt.stackars min tarm kan jag säga,det är slagsmål om platsen. Just nu är jag lite nervös,kommer nog vara några dagar.Är alltid nojjig innan läkaren ska kolla på nytt med VUL på tappen.det ska hon göra på torsdag och har inte kollat på 4v.så det ska bli "kul". Önskar man kunde veta själv hur det skulle kännas så man kunde kolla det själv istället för att grunna på det.vågar inte ens känna efter nu.men är ändå så väldans nyfiken på hur det hela fungera nu när man hör hur läkaren pratar och bm osv.hade varit kul att kunan förstå mer och "veta" vad de pratar om.