Gersemi skrev 2010-03-16 12:50:12 följande:
Fröken Sol: Jag är också rätt trött på detta. Inte egentligen trött på att vara gravid, men det eviga vägandet för och emot, ska jag åka in eller inte, hur ont har jag, borde jag verkligen diska/tvätta/dammsuga osv... Jag har ju bara ordinerats vila (och avhållsamhet *grrr*), har under hela tiden fått göra vad jag vill, bara jag själv ser till att balansera det. Skulle vilja slippa känna dåligt samvete för att jag får spader över att dammråttorna har övertagit hyresontraktet osv. 31+0 idag.. Pilea: Ja, det måste ha varit så att hon forcerade vid undersökningen. Kändes som att hon försökte fixa alternativa vägar för bebis att komma ut :-/ Blödde igen inatt, men jag tror att det var pga sd, hade det mesta av natten, och känner att det håller på nu med, trots att jag verkligen sovit och varit lugn. Nån som vet hur det förhåller sig med regelbundna sd som inte är så starka? Nu har det ju hållt på mer eller mindre ett dygn, vad jag vet. Kanske längre, kanske har det varit ett uppehåll när jag sovit. Vet inte. Kram på er tjejer.
Ok, blev lite som en hinnsvepning då! Kanske du ska ringa o rådfråga ifall hon retat igång något!