Gersemi skrev 2010-03-15 20:15:28 följande:
Pilea: Snygg lampskärm, jag kanske kan anlita dig att tämja mina växande gardiner? Jag lägger upp dem gång efter annan, och ändå blir de bara längre *suck* AsaLu: Grattis till tjejen Vad duktig hon är som andas själv! Elaisa: Håller med om att det verkar läskigt att bara svimma, allra helst i en gynstol... Ego: Mådde jättekonstigt igår kväll, var helt avtrubbad. Sen insåg jag att en del av proppen hade släppt, så jag fick en tid för koll idag på förmiddagen. CTG visade på pyttesmå men regelbundna SD, men inte ngt att bekymra sig för. Hoppas jag Fick sen vänta ett tag på doktorn och blev jättetrött. Precis när jag höll på att somna kom hon. Gjorde UL som såg bra ut, sen skulle hon känna efter och göra VUL. F-n vad ont det gjorde! Blödde rätt ordentligt efter undersökningen och har ff ordenligt ont. Rsultatet av undersökning var lite tvetydigt, har en tratt ooch bebis ligger emot, men tappen var ff lång, så det är ingen fara å färde. Damp ner i sängen direkt vi kom hem, helt slut. Usch. Kram på er!
Hi hi, gillar inte att sy egentligen! Det är bara något ryck jag får som gravid
Oj då, kände hon så hårt att det började blöda, eller är tappen lättretlig?