puh, jobbig natt
men hoppas nu det sätter igång,om du tarmarna är tomma och allt
Oooh spännande med slemmis
min dotter var på väg ut tidigare och det startade med slemmis
HOPPAS!
MariaOMarkus skrev 2010-05-20 14:21:21 följande:
Hej alla. får man hänga på här? Väntar barn n2 två och har nu de sneasdte dagarna börjat känna av sammandragningarna rejält detta börjde efter vecka 25 med dottern och höll i sig tills hon kom ut i vecka 41 (igångsättning)
Välkommen!!
fröken sol,jasså din gubbe är också så trevlig på natten
det är min med.det sista har jag varit sjukt lättväckt och får sova med öronproppar,pust.
Håller med dig,det är lustigt hur de kan variera i intensitet och ondhet från stund till stund och dag till dag.
mari80, härligt att tappen var bibehållen.funneling vad är det?
Åh va kul Grattis till lillebror.ja det är nog roligt att få prova på både och.Gott att få en tid till snitt. Åh va långt borta mitt bf lät när du skrev att ditt snitt var om 2mån. har bf den 16juli.Tyckte det närmade sig ju
noemi; Grattis till "övertid". Fast han är ju lite tidigt född,tror det är "värre" att gå över tidigare barns födelsedag om man fick senare.har en kompis som fick första i v.37+2 och är nu i v.38+3 och hon tycker det är skitjobbigt
Vet du vad de menar med bakåtriktad?
kavi, Ja det är skönt,dock 32 fulla på lördag men ändå
Ja alltså det är sjukt störande.härligt att de integer nån påverkan men också så frustreerande att ha dem.
Va lurigt att de knappt är där men påverkar. det är ju läskigt,just att man inte vet om något händer där inne.det vet ju inte jag just nu heller då det är 3v sedan sista kollen.men ändå,mina känns ju så de stör.
Så var det när jag låg på sjukhuset med dottern.dusch 1ggr i veckan och annars halvlåg jag i sängen.helst itne ens på toa.dock låg jag bara inne 4 dagar men fick strikt på så mycekt liggläge jag kunde när jag kom hem.doc kahde jag inte något barn sedan innan att ta hand om då.vet inte hur det hade gått nu.
Idag har det varit värre på sd
fronten.de har gjort ont och varit måååånga.dock har jag varit iväg på IKEA idag.Men ändå
Någon som vet hur livmodern egentligen ter sig innan man öppnas? funderar på allt vi pratar om hä
r.om hur den ligger mm.har försökt hitta info på nätet men det går sådär
Tänkte just på bakåtriktad,är det bara att den är långt bak eller att själva "hålet" på livmodertappen är bakåt? vart är livmodertappen när man börjar öppna sig?börjar den öppna sig bakifrån och det öppnar sig mot själva slidöppningen?