Vi som har prematura sammandragningar
Halloj alla kämpande,
Ang försäkring hittade jag villkoren på trygg hansas hemsida o där stod att alla kunde teckna försäkringen "utan hälsokrav" så jag håller verkligen tummarna att den gäller!!
Ja jag får också ut ersättning fr vanliga sjukförsäkringen för sjukhusvistelsen men det är 100 kr per dag o det kostar 80 kr per dag att ligga här (+ att min man får betala 200 per dygn han är här + att tv kostar 250 per vecka + parkering här på ks ca 100 kr per dag...) så det jänns som en klen tröst...
UL i går visade på en cx-längd på ca 8 mm men det bedömdes ändå som oförändrat sen förra veckan (då ca 1 cm), så goda nyheter egentligen fast jag har i alla fall en dålig deppig dag i dag...
Längtar hem till min lilla skatt så jag håller på att dö, har träffat honom ca 5 ggr på en dryg månad nu!!
Alla ni som äter Bricanyl, har ni fått andra mediciner också? Jag får som sagt var bara Bricanyl när det blir tätare el starkare sd, annars får jag bara nåt som heter Adalat 2 ggr per dag. Någon som hört om/testat Adalat o vet vad skillnaden är? Har inga biverkningar alls av den så om de har samma effekt ungefär är jag lite förbryllad över varför så få verkar få det?