Vi som har prematura sammandragningar
Jag har haft så några gånger men har då fått ta ett nytt efter en omständig tvättprocedur och då har det varit rent.
Hur har ni det allihop.
Jag var på galej i går och har dragits med en massa onda SD idag, ffa nu på kvällen Börjar bli måttligt trött på detta nu. Ska beklaga mig ordentligt för BM nästa gång jag ska dit.
Vad trött jag blir på dessa sammandragningar
Nu är jag orolig här :( Har varit på ultraljud nu. Mitt cerklage har släppt och hänger bara på ena sidan numera. Finns inget som håller emot alls längre. Har återigen buktande hinnblåsa och om vattnet går blir det akutsnitt. Sååå... med lite otur kan vi bli föräldrar vilken sekund som helst, med lite mer tur kan det dröja ett par veckor till. Är så rädd att något ska hända, vill inte förlora min lille bebis.
Hade ett ganska långt samtal med dr sen efteråt då jag är så uppskrämd om min förlossning, att vi båda kan dö inom några minuter om jag får värkar osv. Känns liiiite bättre nu men långt ifrån bra. Snitt vill de inte göra nu (vilket är förståeligt) utan de vill hålla honom inne så länge det bara går. Nu håller vi tummarna för att om något händer att de hinner med att fixa detta så det slutar väl.