Vi som har prematura sammandragningar
Jo nu har jag faktiskt ringt in till fl. Skulle komma in så dom får köra en kurva!
Elaisa: i v 33 vägde hon ca 2,4 och beräknades väga över 4 kilo vid BF.
Jo nu har jag faktiskt ringt in till fl. Skulle komma in så dom får köra en kurva!
Elaisa: i v 33 vägde hon ca 2,4 och beräknades väga över 4 kilo vid BF.
Gick bra idag. Är öppen 3 cm och hade 4 sd per 10 min.
Pratade lite om bricanyl men både jag och läkaren tyckte att det kändes onödigt.
Fick komma hem, och nu väntar vi bara på att det ska dra igång på riktigt!
Hehe ja jag hoppas det! Men idag kniper jag!!! Vill helst bara ligga helt stilla. Men har miljoner saker att göra. Måste plugga. Sen måste jag baka, då både jag och sambon fyller år. Och sen MÅSTE jag åka och kolla på en systemkamera
Jobbigt! Ja, man ska aldrig någonsin säga att det är lugnt med sd, för då jädrans så kommer dom!
Pilea: Grattis till oss, snart är det här över!!
Håller med, finns miljoner saker att göra i hemmet med det går helt enkelt inte. Den lilla engergin jag har går till sonen. Sen sover jag mest hela tiden nu faktiskt. Minst 2 timmar på dan
Jag hade onda sammandragningar hela kvällen igår. Och inatt vaknade jag av världens smärta i magen! Inte skönt alls. Trodde helt seriöst att det var dag! Eller att nått var väldigt fel. Kändes som om hon lagt sig på sidan i bäckenet. Men efter ca 2 timmar lyckades jag somna om igen.
Är öm i magen och är skit trött idag. Nä, nu får hon allt se till att komma tycker jag!
Oj, vad spännande! Hoppas ni får era små!
Jag har ett rent helvete nu och behöver verkligen få ut lillan nu....