Kavi81 skrev 2010-07-03 19:05:20 följande:
Hej!
Skönt att höra att alla (Mischooo???) verkar ha bebis kvar i magen! Låter härligt med bad och ikea och stadspromenader! Här på sjukhusrummet har det varit tryckande varmt idag och inte får man komma ut i solen heller! Snart 8 veckors sängläge (dock med toabesök fortfarande) börjar känns i kroppen, fsärskilt nu efter 3 veckor i den stenhårda sjukhussängen, förra gången fick jag en tryckavlastande specialmadrass men nu verkar den försvunnit.
Den här dagen har varit hemskt lång, känner mig lite ensam och övergiven, min man och lille son har varit i sommarstugan en vecka nu, längtar så! Men det är ju jag som sagt att de borde åka dit, sonen måste ju få lite sommar med strand och bad oxå. det är ju hans första medvetna sommar.
Konstigt att en del dagar bara flyger iväg och en del, som denna, går fruktansvärt långsamt, försöker sova bort en timme då och då men man ska ju sova i natgt oxå. Nån mer som vaknar varje timme av sd och sen måste gå på toa? Är det normalt att gå på toa så ofta såhär tidigt i grav? eller är det sd som gör att det trycker på tror ni?
Ja, det blev mycket klagan här
men vissa dagar är bara såna dagar, känns bättre när man skrivit av sig lite
Kunde varit jag som skrivit inlägget! Idag har dagen varit så fruktansvärt lång, man bara väntar på lunch, fika, kvällsmat för att ha nåt att göra i en liten stund.... Och ALL mat har smakat skit idag. Blev så less på lunchen att jag grät när jag såg den kokta fisken under det vita såstäcket, snacka känslig! Min sambo är också iväg så man ligger här helt själv och glor på tv och datorn. Trist i längden så det skriker!
Men samtidigt vill jag ju inte klaga, jag älskar ju att dagarna går utan att bebis tittar ut! Men vissa stunder tycker man det är överjävligt tråkigt att bara ligga såhär. En timme känns ju som tre....
Kram