Vi som har prematura sammandragningar
hej
jag har läst här ett tag men inte riktigt tyckt att jag platsat in, då jag har haft s-dr sen början av februari...men bara typ med tio minuters mellanrum och då det varit väldigt mkt att göra på jobbet. sen en vecka tillbaka är jag hemma (sjukskrivit mig själv) för jag fick nog, det var alldelels för mkt på jobbet. jag undersöktes men hade ingen cx påverkan.
men nu känns det som jag platsar i tråden alltså, låg och försökte sova inatt, har vilat sen tisdags kväll. och nu kom s-dr med 4 min intervall och dom gör ont så jag måste andas igenom dom. åkte in på ny kontroll men allt såg fortfarande bra ut. idag är jag enligt rul v 22+5 fast enligt SM och ul inatt är jag nog 23+5...men men...
ska till bm idag och hoppas på hjälp till sjukskrivning ett par veckor iaf. känns omöjligt att jobba med så här mkt s-dr. men det är verkligen inte skojiigt att ligga hemma på soffan och göra inget.
tror ni det blir svårt att få sjukskrivning. tappen har varit 4.3 förra kontroll och 3.8 nu, vilket är i stort sett samma....så ingen hotande förtidsbörd just nu.