Inlägg från: Golvmoppen |Visa alla inlägg
  • Golvmoppen

Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

Fikar gärna, men ingen onsdagkväll de närmaste 4v. Mannen på datakurs.

• Golvmoppen
    Fika Tisdag kl 18.00 på Cafe Vanilj

-Josefine1986
    -Invisible case
    -vitvåochnågratill
    -Syster Anni
    -Skånetös
  • Golvmoppen

Skrev detta nyss i själva tråden:
    Läste lite i fikartråden o såg att ngr hade skrivit ang. sambos med. Inte för att vara sådan, men jag tycker personligen att det inte riktigt passar. Vet ju själv hur mannen är - träffas ni och prata av Er tycker han. Känns som om det inte blir riktigt samma. Vi är ju rätt många i tråden och alla gravida har man ju inte hunnit träffa ens.

• Golvmoppen

Monster Tjejen: Läs det jag skrivit i andra tråden.

• Golvmoppen

Jag är i stan på onsdag Dag nästa v, då jag ska klippa mig kl.11. Skulle passa med en lunch för min del. 14.30 har jag tid på Östra, så mellan 12-14 passar det bra för min del.

• Golvmoppen
    Onsdag 24/3 12.00 Lunch..var?
    Mumo
    Skånetös
  • Golvmoppen

Ett förslag på lunchställe: Steinberger o Nyberg (el hur det stavas) Ligger nära Fröken Olsson o Centralen.
    De har ju dagens Soppa och sedan kakbuffe. Har även annan mat.

Jag har klippning precis innan vid Kopparmärra, så ska vi inte vara inne i stan - så hinner jag tyvärr inte.

• Golvmoppen

Sushi har jag knappt ätit och känner att jag måste ha i mig ngt mer rejält. Ska ju nämligen till Östra senare på em. Måste ha laddat, så att blodsockret inte sjunker.

Visst kan det vara mkt folk på Steinberger vid den tiden, men de brukar även ha öppet så man kan sitta ute mot/vid hotellet.

• Golvmoppen

Onsdagslunch 24/3 12.00 på "Steinberger o Nyberg". Ligger nära Fröken Olsson o Centralen.

Mumo
    Skånetös
    elisabethjz
    GravidLycklig
    josefine1986
    Xappoline
    Cielito
    Syster Anni

• Golvmoppen

VT: Ska ni ha årsmöte mitt på dagen? Bara en undran. Vi skall ju ses kl. 12.

• Golvmoppen

Plockade bort Syster Anni, då de var sjuka.

Onsdagslunch 24/3 12.00 på "Steinberger o Nyberg". Ligger nära Fröken Olsson o Centralen.

Mumo
    Skånetös
    elisabethjz
    GravidLycklig
    josefine1986
    Xappoline
    Cielito

• Golvmoppen

Undrar egentligen vilken dag ni har tänkt.

30/3 = Tisdag

Onsdag = 31/3

• Golvmoppen

Visst hade det varit roligt med en träff, men nästa v vägrar jag bara att åka in till stan. Det är Gothia Cup + alla turister, så jag avstår helst.

Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010