Någon Regnbågsfamilj i Stockholms Norrort? Täby?
Jodå.. Jag och min lilla familj bor norröver - i Bergshamra. Brukar åka till Täby för att handla och så. Har en snart 1-åring men han vill ju ha ett syskon, har vi bestämt. =) /E
Jodå.. Jag och min lilla familj bor norröver - i Bergshamra. Brukar åka till Täby för att handla och så. Har en snart 1-åring men han vill ju ha ett syskon, har vi bestämt. =) /E
Funkar det att skriva i en så här gammal tråd?
Haha, det var precis där jag kikade lite - bland mina favoriter. Och hittade den här tråden.Det blev inte så mkt aktivitet här inte..2010 =) Men nu så?`
Jag har en fråga till er som bor norröver. Finns det nåt bra lekland här i krokarna?? Jag har varit på ett par st men bara söder om stan då flertalet som vi känner bor där... Gillar inte att trängas med folk dock. Så nåt bra ställe som man kan åka till och titta på djur kanske nån har?! Jag hörde om nåt bra ställe i Täby, minns inte vad det hette, slutade på By tror jag.
Ok, tack för tips. Kan ju ta och googla lite också. 4h vid stora skuggan har vi varit på, det var mkt litet. och kallt när vi var där =).
Nån annan i norrort som fortfarande tittar in på FL?
Ja ja! Vi är gärna med på en träff i Norrort. Vi har en son på 2,5 år. /E
Hej AnetteM och alla andra!
Haha, nä ingen träff ännu... Men jag har inte heller gett upp tankarna på träff! Nu börjar det dock bli kallare men man kan väl ses ute en stund mitt på dagen när solen skiner :)
Förutom denna helg är vi helt upptagna kommande två helger. Men from 12,13 nov och framåt så!
En annan sak. Jag har ett mkt bra tips på 4h gård i Täby som jag nyss hittat till: Rönninge By! Verkligen ett bra ställe! Åk dit nån gång. Ponnyridning, klapphörna hos dvärggetterna, bra fik och en liten lekplats. Finns kor, höns, kaniner också.
//E