• Daniella01

Unga mammor - vad heter era barn?

Jag är en ung mamma (18 när dottern föddes, 21 nu) och väntar mitt andra barn.
    Lite nyfiken på vad ni döpt era barn till...någon som vill dela med sig? Tycker dte är så kul med namn.

Min dotter heter Emilia.

• Svar på tråden Unga mammor - vad heter era barn?
  • BlivandeMama

Min kommande flicka heter Wilma :)

Jag och sambon hade redan namnen klara, antingen Wilma eller William! 

• Enniie

17 med första, 19 med andra, 21 med tredje. (väntar nu fjärde och funderar på namn) Mina pojkar heter iallafall Ludwig-Neo, Jonathan-Emanuel och Alexander-Mio.

• Prins Williams Mamma

Jag är 25 år var 23 när jag blev gravid fyllde 24 exakt en vecka efter jag testade positivt. Hade inga symptom så jag var i vecka 8+3......med min lilla 1 åring William Thomas, jag ville han skulle heta William Valentino men mannen fastnade inte för det. Om vi får en flicka får vi se vad det blir.

• Lajkie

Nu vet jag inte om jag är speciellt ung LÄNGRE, men jag var 20, 22 och 23 när barnen föddes och de heter SANDRA, född -06, NELLY, född -08 och WILLIAM, född -10 :)

cachorrinho.blogg.se ♥ Mamma till: ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330 ♥
  • Lajkie

Hoppas på en till ;) Och namnförslag är Freja, Eloise, Rio, Melwin, Vincent :)

cachorrinho.blogg.se ♥ Mamma till: ♥ Sandra 061124 ♥ Nelly 081009 ♥ William 100330 ♥
  • many87

Jag var 24år när dottern föddes, Hon fick heta Signe Sonja Caroline 

• Zezzla

Jag var 19 när jag fick min son och han blir 3 i år han heter Casper :)

• Twizz

Jag var 18 när min dotter Evelyn föddes. Nu är jag 25 och prinsen i magen heter Cayden :)

Svar på tråden Unga mammor - vad heter era barn?