Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Vi fick höra det under hela tiden på sjukhuset, dom hade aldrig sett så blonda barn förut, o med så mycket hår.
Idag har vi varit ute på premiärtur med barnvagnen då dom små trollen skulle till BVC. Gud vad skönt det var!!! Helt gudomligt att komma utanför dörrarna efter att bara varit inne med dom små. Vi åker ju ingenstans med dom så min man sköter alla handlingar o sånt.
Hade packat in dom ordentligt så dom inte skulle frysa. Det ligger runt nollan nu och fortsätter det hålla sig på den temperaturen o inte bli minus så ska jag deffinitivt gå ut mer.
Oliver vägde för den delen 2878g och Ludvig 2686. Nästa gång spräcker vi 3kg's gränsen.
Jag kan säga det tjejer att när bebisarna är ute så kommer ni att känna er sååå smidiga, även om man har några kilon kvar. Bara känslan av att magen försvunnit gör att man känner sig superlätt. Det är så otroligt skönt att vara sig själv igen!
Jag saknade också magen, för rörelserna. Kändes himla tomt att där inte fanns någon mage längre och det rörde sig inte.. men sen har man ju dom på utsidan istället och det är så himla mycket bättre.
Angående att sova på magen o brsöt.. nu kom ju aldrig min mjölk igång, men den första tiden efter att pojkarna kommit och jag pumpade fick jag verkligen porrfilms tuttar! Dom blev säkert 1 eller 2 storlekar större och stenhårda. Jag tyckte det var lite roligt faktiskt. Men dom var så ömma...
Åh så spännande!! Nu kommer det snart bebisar här också!! Jag väntar på att få sällskap av er.
Sen när bebisarna kommit så sitter vi här o pratar konsistens på bajs o annat istället... haha, ni ska ska bara veeeta hur glada man blir som föräldrar när bebisarna bajsar som dom ska. Man vet att man är mamma/pappa när man står o diskuterar bajs där hemma sen.