Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Angelica du gör mig hoppfull, då jag md har planerat bf den 18mars, då kanske jag med kan få min lilla krabat litet tidigare =)
Stort grattis till dig!
Angelica du gör mig hoppfull, då jag md har planerat bf den 18mars, då kanske jag med kan få min lilla krabat litet tidigare =)
Stort grattis till dig!
Helt fantatiskt söt, Nillan !!!!!!!!!!! =)
Ja det är nog vi som är kvar som får gå EXTRA länge. Vill också föda nu =)
Hej alla! Här har det varit förvärkar från 20 tiden igår kväll tills 04 i morse, sen dess helt borta!
Hoppas verkligen värkarna åtrkommer, känns konstigt att de bara slutade.
Förvärkarna kändes som lite jäkligare mensvärk och kom regelbundet ca va 10 till var 15e minut.
Ngn mer som haft så???
Har även bajsat 4 ggr sen 03.00 i natt, nu sista gången ganska öst (sorry för infon =) )
Grattis NiklasCaroline till er bebis!!!!
Lindai, Switii, hoppas ni får er bebis snart =) Själv hade jag ju regelbundna sammandragningar/förvärkar i onsdags kväll, natt, höll på i 8 timmar, men sen avtog det helt och nu känner jag INGET, blir lite btter.
Vi får se vem som blir nästa att föda, lycka till alla!
=)
Spännande Tikka =)
Strot grattis till lill-tösen Linnea!!! Oror dig nu inte - utan NJUT!
(lätt för mig att säga ;) )
Gud så söt bebis, paincake, vilken frilla ;)
God morgon!
Här sitter jag med mensvärk, har haft sammandragningar i 4 timmar inatt med ca 10-15 min mellan.
Sammandragningarna försvann sedan helt , men nu är nog inte långt kvar.
Hur känner ni er??
Några symtom på komnande förlossning?
Detta är sjukt spännande =)
Ingen slemprop här inte, dock lite extra vattniga flytningar, vilket visst med kan vara ett tecken. Hoppas jag =)
Ska till BM nu i eftermiddag och tänkte be henne känna om jag öppnat mig något, hoppas det annars finns ju ingen ide med sammandragningarna =)
Visst är det svårt at veta vad som är på riktigt eller inte, inatt hade jag riktiga kramper men det komer säkert bli såååååå mycket värre haha, usch.
Nervpirrande!
Sitter här med rejäla värkar =) så inatt händer det nog, hoppas jag!!! =)
Grattis till alla bebisar!
Min lilla flicka tittade ut i onsdags morse kl 05.40. Hon är hel fantastisk och jag njuter!!!!!!!!!!!!