Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Vi kör på minifom, finns på apotek i vissa fall bakom disken. Haha, hade också glömt de där nattliga bajsblöjorna men man är snabbt inne i det!
Vi kör på minifom, finns på apotek i vissa fall bakom disken. Haha, hade också glömt de där nattliga bajsblöjorna men man är snabbt inne i det!
Bay: låter som att ni fått en kopia av Otto vad gäller mat och sömn. Igår natt drämde ungen till med 8 timmar, förmodligen den spanska värmen som är uttröttande :) Vincent är jättefint, hade det på tapeten när Molly låg i magen.
Undrar också hur det går för tobiq!
Anuya: jo vi är på Mallorca! Gratis wifi på hotellet :)
Grattis tobiq!!! En lillasyster, guuud så mysigt :)
Hoppas allt gick bra och att vi snart får en bild!
Anuya: flygresan gick jättebra, de sov och åt och busade. Hela min familj är med så de (och vi) är uppassade hela tiden...
Molly sover också mycket, runt 10-11 timmar på natten och 1-2 timmar på dagen (oftast runt 2 timmar). Just nu är dygnet lite förskjutet men i vanliga fall somnar hon runt 19-20 på kvällen.
Ja vad roligt det var att ses idag!
Molly tackar för gratulationerna och skickar ett jättegrattis till Ida
Tack igen för alla grattis!
Cassis: vilken fin säng, har du målat om den? Tuffa färger :) hoppas nattningarna blir bättre, usch inte roligt när de är så ledsna.
Movie: oh no, förstår att du är orolig... I vilken vecka föddes Alice? Vecka 32 är ju tidigt men det brukar ju gå bra för de allra flesta. Skickar en tanke över Atlanten, hoppas det går bra.
Grattis Anette! Snart 30, det blir bara bättre och bättre :)
Movie: vad skönt att det gick bra för systern och sonen, grattis till er växande familjeskara :)
Grattis Lia, bra jobbat!!!
Cassis - vad skönt att nattningarna blir bättre och bättre ;) Tycker det är jättejobbigt när Molly somnar ledsen så jag förstår att det varit tufft. Men fin säng har hon ju!
Taneli: åh nej vad trist... Känner verkligen med dig, min man blev uppsagd två gånger på ett år och det är förbannat tungt. Är fortfarande lite orolig varje gång han har möte med chefen eller kommer hem tidigare från jobbet... Håller tummarna att det löser sig fort för er, det löser sig ju alltid på nåt sätt eftersom det MÅSTE läsa sig men vägen dit är tuff. Kram till dig.
Har haft kalas för Molly idag och när alla hade gått stoppade hon något i halsen så jag fick ringa 112. När vi stod i hallen på väg till akuten så hostade hon till och det lossnade men shit vad läskigt det var... Det kom inte upp så vad det nu var kommer väl ut den naturliga vägen.