Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
...Var tvungen att gå in å kika på BF-listan och ni är ju flera som Saknas där - Skriv in er!!!
...Var tvungen att gå in å kika på BF-listan och ni är ju flera som Saknas där - Skriv in er!!!
Korv: Haha, ja mina morgnar är väl förberedda, så nördig jag är. Men det är ett hett tips för lite lugnare morgonstund Ja men TÄNK att lilla Love kom ut om bara två dagar, känns helt otroligt. Längtar men det känns som att en till lillen skrutt här hemma ligger 100 år bort, bara inse att det inte riktigt är så.
Men Anuya, fyyyy vad hemskt, din stackare! Tur i oturen att det gick så pass bra iaf! Usch, blev Hugo rädd? Hoppas du mår ok nu...
Jenn83: Åh vad spännande! Då håller vi tummarna för er! Tror att det oftast blir en bra affär när man köper nybyggt för fast pris, så hoppas!
Tack, vad gulliga ni är, Tack för pepp och lyckönskningar! Har inte hunnit diskutera med Jakob än, men jag har en känsla av att vi kommer slå till, whopps! Plötsligt händer det
L33L00: Ja haha, 60 mil för en burgare! Tänk att du bara har två veckor kvar till BF, är det inte galet! Har du packat BBväskan?! Förstår om du börjar vänta när du har sammandragningar, det är ju så nära för dig nu!
Men OJ vad ni varit duktiga här inne idag, skrivit som bara den... Är fortfarande helt matt så jag orkar tyvärr inte kommentera allt just nu.
Winnertaco: Det är väll precis DET som gör ert hus så charmigt
Vilka fina bilder Tezz!!
GRATTIS ANAI! Åh vad kul för er, ska bli så spännande att höra hur allt gick! Tänk nu står L33L00 på tur, och sen är det jag, wiiiii! Men man vet aldrig... kanske ngn annan hinner före?!