Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Kollade på en så jäkla äcklig film igår, Paranormal Activity.
Någon som sett den.
Fy faan asså, trodde inte de va lagligt att bli så rädd! Är själv hemma o gillart inte!
Kollade på en så jäkla äcklig film igår, Paranormal Activity.
Någon som sett den.
Fy faan asså, trodde inte de va lagligt att bli så rädd! Är själv hemma o gillart inte!
gbp? Är de magsäcken, en sån gastric bypass eller va de heter?
Min syster har ju väldiga problem med sin son, han slåss o skriker o biter, kastar saker, pratar inte än och är ca 7 månader efter i utvecklingen. Vi har trott att de kan va assberger elle rså men nu har han fått en diagnos och de är autism
Tycker synd om min syster! Hon själv har ju nedstatt begåvning och att ta hand om ett autistbarn blir inte lätt.
Anuya: Nej men asså jag mena inte att din son har de, jag nämnde de bara för att jag pratat om de i tråden förut
Lappen: Skönt att de gick bra men förstår att ni blev skraja!
Idag har jag skottat snö och Cajsa fick åka snöskyffel, hon tyckte de va jätte roligt men känner redan nu att jag kommer få sota för detta sen :´(
korvmedbröd: Japp i slutet av Feb (26/2) så tror på en Marsbebis. Går in i v27 imorn.
Cajsa får av oss en cykelhjäml till dockan och en dockmatstol som man fäster på bordet.
Utav sina farföräldrar ska hon få en cykel och en skrållandocka.
Tänkte köpa ett tredje paket som hon ska få i sin julstrumpa på morgonen (vill inte ge dockgrejorna förens hon fått skrållan) men VAD?
Vi köper MAX 3 grejer när hon fortfarande är så ung, hon får så mycket av släkten och tröttnar fort på att öppna och vill leka istället.
Isis: Usch vad jobbigt! Hoppas på de bästa ändå!
För er som inte sett på facebook
Den 20/1 kom vår lille Fabian till världen i v34+4.
Blev igångsatt pga havandeskapsförgiftning.
Han vägde 1925g och va 46cm lång.
Han växer så de knakar och äter nästan alla mål på flaska så snart blir vi nog av med sonden och "NEOvård i hemmet" =)