Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Vad grymt, vi slipper starta en ny tråd! Annars hade den här gått ut idag kom jag nämligen på ;)
Vad grymt, vi slipper starta en ny tråd! Annars hade den här gått ut idag kom jag nämligen på ;)
Jag förstår det... Det gör ont att se dem så dåliga... Det enda sjukhuset kan göra är väl att ge dropp, känner du att det behovet finns så tycker jag att du ska åka inmed honom.
Vårt Molly-monster verkar ha flyttat (tillfälligt förmodligen) och ersatts av mys-Molly. Monsterperioden började nog ungefär vid dagisstart för två månader sen. Nu är hon bara busig (ska kittlas och bli jagad här hemma), går runt och fnittrar, pussas och kramas. Vet att Jenn skrev om det här för nån vecka sen, att de har kommit in i nån nyförälskelsefas i lilla Maja och där är vi nog nu. Härligt, men förmodligen tillfälligt som sagt.
Bay: Jag är fortfarande på att ses den 24 eller 25. Har inga planer för helgen, men kan tänka mig att vi kommer ha en del visningar att gå på på söndagen så lördagen kanske skulle passa mig lite bättre.