Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Grattis Bay, det är bland den skönaste känslan som finns Att fixa en tenta och sedan bara kunna släppa det!
Grattis Bay, det är bland den skönaste känslan som finns Att fixa en tenta och sedan bara kunna släppa det!
Saza: Åh va roligt, Grattis! Måste kännas jätteskönt att ha dom på samma dagis!
Knastroll: GRATTIS till inflytt, åååh vad roligt!
L33L00: Ååh, det var verkligen superfina tjejnamn! Både Iris och Elda var otroligt fint! Våra namn är inte så värst "roliga" kanske, men vi kommer nog hålla oss till ngt traditionellt och gammeldags svensk namn även denna gång. Vi köpte en Acta Graco Logico S. Vi hade ju även en såndan till Edvin men sålde den när han vuxit ur den, men vi var nöjda med den så det fick bli en sånn igen! Har ni kvar eran gamla eller blev/blir det en ny för er också?
Movie: Tack, jag tycker också Algot är så gulligt. Tänker på när jag var liten och ett syskonpar som brukade hälsa på hemma hos farmor hette Algot och "Flingan", Flingan var såklart bara ett smeknamn... Ja Algot är nog inte så vanligt nu för tiden, men jag tycker det passar bra till Edvin! Hur går det för er, har ni några namn på lut? Krya på dig!!
L33L00: Jag vet inte hur det är på de äldre modellerna Graco, men på de baser som säljs nu är det stödben. Visst måste man anpassa stolen efter bilen (vissa Måste ju ha stödben), men som jag har fått det berättat för mig i alla butiker jag varit ska det inte finnas någon skillnad i säkerhet på de stolar som säljs nu. Vi valde mellan en BRIO och Acta Graco, och trots att Brion är snyggare och de sa att det inte var någon säkerhetsskillnad valde vi Gracon då vi tyckte att det ändå ser säkrare och skönare ut.
Ang det här med stödben har jag bara sett det på själva Basen... Tex som att Acta Gracos bas har stödben. Men vem vet, det kanske finns stödben på själva bilbarnstolen också, men det har jag aldrig sett?
Winnertaco: Gissade nästan det
Sjögurka: Hihihi, blir alldeles till mig när du skriver sådär... ska bebisen komma snart alltså??!!! Känns så overkligt! Tror nog mini-L33L00 kommer först, jag gick ju över så himlans mkt sist...
Ja just, mini-Anai är ju jättenära!!!