• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Sjö: Såg lillebror i bloggen så fin han är.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Jenn: Så jobbigt när det blir så, förstår din känsla men du är ju den bästa mamman. Man kan inte hjälpa sina arbetstider och alla har inte turen att kunna ha semester när man vill. Men förhoppningsvis är du hemma heeela nästa sommar  Håller med dig, tycker att det är dåligt att ingen från hennes avdelning är där på 4 veckor. Klaga!

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Jenn: Här går allt bara bra. Är förvånad över hur snäll Alice är mot Iris hade nog förväntat mig lite avundsjuka men än har det inte varit något. Kommer väl

Cassis: Här äts det också väldigt dåligt, från att ha varit storätare. Men jag tror det är någon fas dom är inne i. Och hon verkar inte lida utav det. Jag är frustrerad men tjatar inte med henne om maten för då blir det bara värre. Vi får hoppas dom börjar äta snart.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Skogsbollen: Grattis till lyckat ul, skönt att det såg bra ut.
    Alice är precis lika dan, ordet hon använder mest just nu är MIN!  Inte lätt när hon leker med andra barn. Tycker att det winnertaco skrev stämmer, dom vet att dom inte får men kan inte låta bli. Som sagt, en fas som jag hoppas snart går över.

Sjö: Oj då Gbs skönt att allt gått bra iaf. Välkommen lilla Otto till våran tråd

BAy: Tråkigt att du fått ont i fogarna och tröttheten är ju inget man heller vill ha. Kämpa på snart är bebis här.

Jenn: Wow vad duktig Maja är.
    Vi har försökt träna nu i sommar för Alice tycker pottan och toaletten är kul men inget kiss eller bajs vill komma ut. Jag brukar säga till henne att hon ska säga till oss när hon behöver uträtta sina behov, det gör hon när dom är uträttade. Jaja det kommer när det kommer.

Cassis: Har inget bra tips på hur du ska få henne att dricka tyvärr. Hoppas Cajsa kryar på sig.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Godmorgon alla!

Idag fyller våran första trådbebis 2 år, lilla Alice som nu blivit stor. Jag förstår överhuvud taget inte hur det
    gick till

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Alice tackar för alla gratulationer. Har haft en solig underbar dag precis samma väder som när hon föddes. Tårt och kak kalas med familj och några vänner. Bad i poolen och bus i massor. Nyss somnade hon

Pormo: Välkommen tillbaka, kul att se dig!

Sjögurka: Vad mysigt att Molly gillar sin lillebror och är snäll och hjälper till. Alice namn på Iris är Dissi låter så sött när hon säger det. Hon har även börjat säga syster.

Saza: Visst är det helt underbart när man hör dom säga eller sjunga något man blir varm i hela hjärtat.

Lia: Ja visst var somrarna långa, synd att det inte alltid är så.'

Cassis: Fin mage du har Håller tummarna för att du ska lyckas övertala mannen.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Bay: Härligt att vara borta och samla lite nya krafter. Jag förstår att du är trött på att vara gravid men snart så
    Jag är verkligen avundsjuk på er som får ha barnen 30 tim på dagis. Jag tror att Alice hade velat vara där mer än hon får nu. Här har allt funkat kanon med 2 barn och som sagt man har ju inget annat val Men på måndag börjar sambon jobba och jag ska vara ensam för första gången en hel dag med båda barnen och gå ut med hundarna, ska bli spännande att se hur det kommer att gå.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Skogsbollen: Alice tackar Klart att det kommer att gå bra med två barn men det är helt naturligt att vara nervös och undra vad man gett sig in på, det gjorde jag med. Att älska två så mycket är ju helt fantastiskt. Jag pratar mycket med Alice om varför jag måste göra vissa saker med Iris hon förstår naturligtvis inte allt men en del iaf. Sen får hon vara med och hjälpa mig mycket, vilket hon tycker är kul. Hon har sin docka som hon ammar och måste rapa så gulligt.
    Ha nu några sköna dagar.

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Stort grattis baypower och familjen till en liten underbar pojke!

Alice 080728 Iris 100531
  • movie

Grattis MOLLY och IDA{#emotions_dlg.flower} Redan 2 år!

Skogsbollen: Vilket fint dockhus, Alice fick också ett i 2 års present.

Jenn: Wow vad duktig Maja är

Alice 080728 Iris 100531
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7