Inlägg från: cassis23 |Visa alla inlägg
  • cassis23

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Idag gick vi ut offentligt som ni kanske har sett på FB. De va så måga som visste så ville gå ut me de innan de kom ut bakvägen, är ju roligast att få berätta själv

Min näsa har bombat igen o halsen ömmar

Nenne: Skönt att de gått bra med nattningen!
    Ang. att vakna på natten så sov alltid Cajsa hela nätter förr men de senaste så vaknar hon en gång på natten o då får hon komma in till oss o sen sover hon vidare.

• cassis23

Fick en liten rolig/fin sång länkad till mig av min kompis mamma (min gamla dagmamma) på FB.
    Tyckte texten stämde ganska bra

Gammal låt så ni har säkert hört den men lyssna på texten.

• cassis23

Snacka om att de är bra att söka på olika sidor ibland!
    Cajsa ÄLSKAR pippi långstrump, "piippiiii" är de första hon säger på morgonen så vi besluta att köpa pippa boxern med 6 DVD i present till henne (har astrid boxern men de är ju bara pippis 2 stora filmer i den).

Kollade först på Ginza, 378 kr inkl frakt.
    Kollade sen CDON, 499 kr exkl frakt.
    sen sa Fredrik att kolla Åhlens me, dom brukar ju ha sånt.
    Åhlens 600 kr...

Fasiken, Ginza är ju nästan halva priset mot Åhlens!
    Ginza blev de!

• cassis23

Lappen, vi köper ju DVDfilmer med pippi, va inne på om man skulle köpa nått lektält först men hon har de så trångt i sitt rum. Sambon ville köpa en dockvagn men de vill inte jag köpa förens hon önskar sig en, de är ju en så rolig grej så de vill jag att hon ska känna glädjen av att få! De är ju inge kul om hon blir en bortskämd "unge" som redan har allt när hon kommer upp i åldern sen så har hon ju 3 st gåvahnar som just nu funkar prima som dockvagn.
    Däremot en docksäng ska vi önska till henne då hon alltid vill bädda ner dockan breve sig

• cassis23

Hej!
    Har vart utan internet men nu går de fast får sitta på golvet  då vi gjort en provisorisk lösningså skinkan min ömmar (ischias tror jag)

korv: herre jises bilken gubbe, jag hde nog börjat gråta tror jag :P skönt att konduktören tillslut sa till!

Nenne: Precis så som du känner känner jag, deppig, orkselös, itrött, ingen aptit mår konstigt inte illa men dåligt/konstigt. De känns ungefär som att de är något som fattas, sa precis till Fredrik förut att på onsdag (inskrivningen) så får jag nog kolla med BM så jag inte har någon vitaminbrist men de kanske är järnbrist? Nu när du nämde de o jag tänker efter så påminner de faktiskt om när jag väntade Cajsa när mina järnvärden va låga...
    Jaja återstår att se =)

• cassis23

Grattis till lille Hugo!

Bay: Samma fråga har jag, vi ska snart byta till växasäng och jag  vet att hon kommer springa upp ggr flera! Vi har pratat om att gå in o lägga henne o säga godnatt o alla dom ggr hon kommer efter de bara gå in o lägga henne igen tills dess att hon tröttnar och vet att de inte hjälper men sen är de ju så att de är ju alltid lättare sagt än gjort tror de kommer bli tufft men de återstår att se

• cassis23

Vart på inskrivningen nu, min BM tog ett prov för graviditetsstruma, eftersom jag är så trött och hängig. Min syster fick gravidstruma och de är tydligen ärftligt så BM ville kolla för säkerthets skull. Jag nekar inte, skönt att dom kollar upp allt ordentligt!

Annars så hade jag en vikt på 69 kg, 4 kg mer än när jag startade denna grav
    RUL blir de den 20/9 och BF är just nu den 25/2 och tror inte de kommer ändra sig så värst mycket men tror ändå på en Marsbebis

• cassis23
    Nenne: De är inte mycke men jag hoppades på att inte gå upp lika mycket denna gången men de ser ut som att de kommer bli samma med de mesta i denna grav
    Här går man i regel på RUL i v 17+4 så därför ska jag gå den 20/9. Men när du går på KUB-UL så ser man väl pyret då me? Längtar sååå tills man får se lill*n så man vet att allt är OK så långt i alla fall
    Hoppas dina värden visar bra!
  • cassis23

Är lite frånvarande just nu men de är bara för att vårt internet inte repat sig helt. Har pratat med TELIA o har fått ett super erbjudande så snart ska de funka som förut, om inte bättre

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7