Anuya: Men gud så spännande, tänk tänk om det kommer en liten lillebror i natt eller i helgen!
Jenn: Vad skönt att Maja mår bättre och är hemma igen!
Saza: Skickar en kram till, det är verkligen jobbigt att förlora någon nära. Det spelar ingen roll att personen är gammal och att det liksom ligger i vår natur att dö. Det är lika jobbigt ändå. Lättare att förstå än om en ung person dör kanske, men inte mindre jobbigt.
L33L00: Hoppas jag har grattat dig, om inte så ett jätteGRATTIS!!! Vilken härlig förlossning också, håller med om att du är tuff som drar till ica maxi och har värkar. Shit pomfritt! Valdemar är ju jättefint, och passar på en liten Gute
Korv: Men kvinna! Han har ju i princip friat, säg ja! Håller med Anai om att ni borde gifta er i fjällen, bara ni två, AbbeStor och LoveLiten! Och så några vittnen kanske om ni inte reser själva. Hade också som dröm att gifta mig i fjällen (vi är ju Vemdalingar) men hela projektet blev för stort och framför allt för dyrt (vi ville ha en stor fest med alla vi känner typ). Men fjällkyrkan i Vemdalen är fantastisk! Vart ska ni? Oooh så romantiskt! Och ringarna behöver väl inte vara så dyra. Eller? Haha, vilken bröllopsmaffia du fick på dig nu, såklart gör du och ni som NI vill! Men jag blev så till mig...