• Jenn83

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Saza: Klart du kan ta med barnen! Jag kommer utan Maja, men det är ju helt enkelt för att jag inte har med henne till Stockholm

Skatteskrapan...var är det? Kan kolla karta på eniro visserligen. Heter det Skatteskrapan, eller något mer officiellt namn?
    .?:*¨¨*:?. Två har blivit tre - Maja är här! .?:*¨¨*:?. www.majaochjag.blogspot.com
  • Jenn83
    Saza: Nä men inte igen Förstår att det känns tungt...herregud, jag var trött på allt klydd med Majas mage när vi höll på och skulle få laktosen konstaterad, och dessutom hade magsjuka efter magsjuka, så jag vet hur det känns. Även om ni har haft det ännu värre. Tycker så synd om er, både Milo och er. Hoppas det går över snabbt!!

Bay: Men då kollar jag upp vägbeskrivning dit! Tror att jag ska bo precis söder om söder, så det borde inte vara alltför långt bort.

Sjö: Kan tyvärr inte hjälpa dig alls, hade inte en förvärk innan det satte igång. Då hade jag typ förvärkar ett dygn, men det var ju början på själva förlossningen
    .?:*¨¨*:?. Två har blivit tre - Maja är här! .?:*¨¨*:?. www.majaochjag.blogspot.com
  • Jenn83

maja är väldigt snorig, i kategorin "rinner mycket". hostar mycket på nätterna. men hon har fått gå på förskolan ändå. hon är inte alls påverkad på allmäntillståndet, och det går jag mest på. Och ja, de där stora kråkorna är imponerande!

• Jenn83

Bay och Sjö: Slka bli jättekul att ses! Blir det bara vi tre, eller fler som kommer??

• Jenn83

Anai, Sjögurka och Baypower: tack för träffen idag, det var jä'tteroligt att träffa er alla! Synd det är så långt bort ni bor. Fast  jag har märkt att jag tycker väldigt mycket om Stockholm, så det kan nog bli ett besök till snart!

• Jenn83

>Hemma igen efter en härlig helg i Stockholm. Inte ofta man får tillfälle att ha en hel helg att bara tänka på sig själv, och shoppa, äta middagar i lugn och ro, fika, festa lite och så nåt av det bästa av allt: Bounce-föreställningen! Riktigt bra var den!

Men nu är det rätt mysigt att vara hemma igen. Har varit inne och snusat på Maja, och längtar till imorrnbitti när hon vaknar! Som det ska mysas!!

• Jenn83

Korv: Ja, det var lite av en drömhelg. Speciellt eftersom jag var med min allra bästa barndomskompis en hel helg. Tyvärr känner jag iböand att jag försummar mina vänner, och träffas alldeles för lite.

• Jenn83

Grattis till lägenheten Jenny!! Så härligt att det är flytt så snart, själv sitter vi och väntar till december...kommer ju aldrig!!!!

Bay: Oj va duktiga ni varit på att spara! Härligt att kunna betala av en del av lånet iaf.

Usch, har först varit i skolan idag och sen jobbat, och när jag kom hem sov Maja. Så jag har bara fått träffa henne en liten stund imorse. Trist!

Sitter och saknar Stockholm lite faktiskt...så härligt med så mycket liv överallt. Förstår er som trivs att bo där uppe...

• Jenn83

Korv: Förvirrande när det är två Jenny här

Har haft några riktigt skitnätter. Vi har ju tagit bort en sida i spjälsängen, med följd att maja kommer in till oss varje natt. vilket har varit ok när hon sover bra. men sista nätterna har hon varit så orolig och vi har legat vakna halva natten. Vet inte riktigt hur vi ska lösa det, eller om det bara kommer gå över.
    Jobbigt är det iaf, för man är ju helslut på dagen

• Jenn83

Sjö: Usch, jobbig natt. Skönt att du ska få kolla upp det i alla fall.
    Inatt så var faktiskt vår 1,5-åring väldigt lugn och sov gott, och jag har ju ingen trilsakdne bebis i magen så jag sov gott

Är på jobb idag med, jobbar alla dagar denna veckan! Känns just nu som att jag tagit på mig lite väl mycket och att skolan bortprioriteras. får skärpa mig! Men skönt när lönen kommer

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7