Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Baypower skrev 2010-02-21 09:28:08 följande:
Anuyas Hugo är visst sjuk så vi kan inte vara hemma hos henne på tisdag. Vill ni andra ses ändå? Jag går gärna och käkar lunch på café blåbär på Fleminggatan, ett kvarter ner från Västermalmsgallerian ungefär. Om någon vill.
Åh, skulle kunna gäöra vad som helst för att få Hugo frisk så vi kunde fika här hemma. Just nu händer Aldrig nåt och när man väl planerat ihop nåt så skiter det sig. Sååå tråkigt!!!
sjögurka 79 skrev 2010-02-21 09:32:16 följande:
Stackars lilla Hugo, hoppas han kryar på sig snart. Segt att sitta i ett sjukhusrum i onödan när man hade kunnat ha det bättre hemma, men det vet man ju inte om förrän man sitter där och säger vårdguiden att man ska åka in direkt så trotsar min inte det... Hoppas ni får vila lite idag. Är det vanligt att man får så hög feber av 18-månadersvaccinet?
Min mamma sa att jag blev dundersjuk av mässlingvaccinet. Men det är ju säkert olika. Hugo är ju magsjuk sen en vecka tillbaka så det förstärker säkert sprutans febereffekt + att det härjar starka virusbakterier på dagis nu.
Hoppas Molly inte får samma!!!!
PÅ Tisdag är det 34+0, så nu är jag inte lika stressad om barnet skulle komma. Det blir väl sådanna fall några veckor på NEO men ja...hoppas iaf att han stannar kvar någon vecka till. Men skulle de välja att plocka ut honom 36+0, som de pratade om sist- så blir det på min födelsedag. hihi, vilken present!