Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

anuya77 skrev 2010-01-16 20:55:58 följande:
    hugo080810.blogspot.com
    Kan inte se den {#lang_emotions_frown} men min dator är lite tråkig ibland {#lang_emotions_dreamer}
    tobiq skrev 2010-01-17 08:05:41 följande:
    Jättefina magar tjejer! Har fotat min gasboll också, den är gigantisk men ja- mest gas än såklart. Men jag lägger in en bild på vårt lilla pyre, ynka 8+4 dar:) Huvud till vänster, sen ser man en arn och ett ben som prickar:)
    Grattis {#lang_emotions_laughing} blev lite tårögd och smått avis* hihi

Måste säga grattis till alla andra och himla kul att se så många fina magar längtar tills man får se lite smått här också {#lang_emotions_dreamer} hoppas det är bra hos alla.

Tror nog de flesta trådens små mirakel kan gå, Melina har allt mer börjat släppa. {#lang_emotions_sunny}
  • MejaKiZnic

Som ni skriver tjejer måste gå igenom flera sidor för inte missa {#lang_emotions_dreamer} Till alla vilka underbar bilder ni har i era bloggar både på magar och mirakel.

NooNNoo skrev 2010-01-21 22:31:07 följande:
    Baypower - grattis grattis. Måste vara grymt skönt. Jag hade en kvinna som jobbade på bb som var helt ruckad. Hon tjtade och tjatade och skulle stoppa in bröstet i
    Jag har en massa i huvudet bor som sagt halvt hemma och sjäv ung så fråga på {#lang_emotions_sunny}
    {#lang_emotions_flower}Baypower & Winnertaco: GRATTIS{#lang_emotions_flower}
    Skruttis: Skickar en mega kram, vet hur de är sambons farfar gick bort nyligen. En mager liten gubbe som fick en att skina varje gång {#lang_emotions_sunny}
    Ang BB & Amning: BB tiden var helt underbar, en av de bästa tiderna i mitt liv. Blev en liten semester och hormonerna hade inte börjat spöka än. Amningen gick okej i början men när jag kom hem satt man och grät varje gång man amma. Men beundrar mig själv att jag lyckades bita ihop och tillslut amma helt.
  • MejaKiZnic
    sjögurka 79 skrev 2010-02-07 22:37:12 följande:
    har precis insett att en av soldaterna som dog i afghanistan idag är en av mina barndomskompisars lillebror. har vuxit upp tillsammans med dem. vilket helvete.
     Usch {#lang_emotions_frown} fick veta igår att min gamla klasskamrat ligger i koma med flera brutna ben och möjligen skallskador. Vi gick länge ihop och träffades på fritiden också så man går lite chokad här hemma och bara hopas han blir bättre.

skickar en kram{#lang_emotions_flower}

Anai: underbar pojk, läst blogg och allt GRATTIS

Hinner inte läsa ikapp här men det är mega kul att se alla skriva i sina bloggar. Se hur alla mirakel växer. Har fullt upp med skola och ett hemligt projekt så hinner inte med detta FL värst mkt

KRAM på alla
    ♥мєℓιηα, ναяנє ∂αg мє∂ ∂ιg äя αℓℓт♥
  • MejaKiZnic
    Tezz81 skrev 2010-02-08 10:44:42 följande:
    hemligt projekt? Nyfiken...
    Thihi troligen öppnar det nu i vår men startar inte helt förren till sommaren {#lang_emotions_dreamer}
    mer får jag inte säga bara hoppas det kommer igång

Sambon, hans syster och jag har spytt och mår skit men känner mig lite bättre nu. Fisen är hos mormor och morfar så länge, saknar henne så{#lang_emotions_flower}
    anuya77 skrev 2010-02-08 13:54:26 följande:
    Bay: Din gammeltacka, vad härligt att det såg bra ut- med tanke på din extremt höga ålder. Sjörgurka: Paketet har kommit och ligger och lurar på posten. Nu ska jag bara få min stressade man att hämta det till mig...Tack! Och vad hemskt med soldaten. Fy o usch så obehagligt! Själv har jag, enligt vad dagens UL visade: en 2,9 kilos klump i magen. Han ska då vara 47 % över normalvikt. Men som ni minns så var Hugos mått lika höga förra gången och så kom han ut 600 g mindre än beräknat. Så vi tar det med en halvt nypa salt. Bf är ff den 5 April men jag tror han kommer runt min födelsedag: 9 Mars, om han ska växa på detta sättet. Annars är jag glad över att Hugos infasning i hans nya rum gått så smidigit. Han och Jonas sov där 2 nätter- sedan har han bott själv.  5:e natten idag. När han vaknar gnäller han lite sen hör man små tassande steg som närmar sig vårt sovrum. Sååå gulligt!
    Melina tänder lampan varje morgon, inte roligaste sättet att vakna {#lang_emotions_dreamer}
  • MejaKiZnic
    anuya77 skrev 2010-02-11 10:35:16 följande:
    Korv: Men. Hur kan hon bli upprörd över det- Det var ju ett litet charmigt barn som uttalade sig. Hm.. En gång på lekplatsen var det ett barn som var klätt i rosa kläder ( vi snackar topp till toe) som ville hålla i Hugos spade. Då sa JAG: " Hugo, flickan får låna din spade- vi kan leka med bilen istället" Då blev mamman höggröd i ansiktet och sa: "Nej, WILLIAM (övertydligt), nu ska vi gå hem till pappa" och så tog hon den rosaklädda lilla karamellen och gick iväg. Haha. Det tyckte jag var komiskt. Just nu råder de
    Anuya: Känner igen mig, både jag och M pluggar samtidigt som jag håller på med mitt projekt. Ibland känns det som allt bara lägger ner, så mycket att tänka på och ibland blir det bara för mycket. Mina föräldrar älskar att ha Melina hos sig och när jag och M låg och spydde på varsin toalett så insåg vi att detta klarar inte vi. Melina åkte hem till mina föräldrar och jag visste att hon skulle ha de mycket bättre där, hon upptäcker så mycket nu. Visserligen fick mina föräldrar det på natten sen och vi hämta henne nästa dag igen haha {#lang_emotions_dreamer}

Ibland åker jag hem till de på fredagen och sover över sen åker jag hem på Lördagen för att kunna få lite egentid och kvalitets tid för mitt projekt.  På söndag kommer de och lämnar henne.  En dag helt själv är guldvärt {#lang_emotions_flower}

Just nu:
    Skola
    Projektarbete inom skola- tillfällig paus för rättning
    Skapande av eget företag - I skolan men kräver tid efter skolan
    Projekt privat
    Körkort
    Mig
    Melina

Spyr ibland på det men vill man sikta högt så får man ibland ha det lite jobbigt {#lang_emotions_dreamer}

Saza: Grattis till bilen och skönt att höra att Milo mår bätte {#lang_emotions_cheers}

Korvis: Plugga med två barn det är starkt och du kommer klara de galant {#lang_emotions_flower}

Ni som vaccinera era små mot svinis ska ni ta spruta 2 {#lang_emotions_undecided}?

*Ursäkta slarvfel och konstiga meningar {#lang_emotions_surprised} och har jag glömt någon så är de inte meningen måste pluggga lite nu {#lang_emotions_nalle}
  • MejaKiZnic

http://www.familjeliv.se/hem/mejakiznic/gallery/phpnuswhe.jpg

Till alla från lilla familjen!

L33L00 skrev 2010-02-15 13:45:15 följande:
    tack ska ni ha! bf idag Väntar......

Spännande.....hoppas vi får se lite bebisbilder är i tråden snart{#lang_emotions_dreamer} vilken härlig 14:e ni verkar ha

Jenn83 skrev 2010-02-14 22:20:41 följande:
    Imorgon ska vi iväg och ta blodprov på Maja och eventuellt få veta om hon har permanent laktosintolerans/mjölkallergi. Det verkar ju nästan så, och jag tror mer på mjölkallergi. Inget kul, men ska bli skönt att veta om det är det. såååå trött på dålig maga nu för snäckan!
    Hoppas det bara är laktos, har det själv och man märker det knappt på mig. {#lang_emotions_flower}

Här flytter allt på, massa på gång och ska snart ut på praktik så det blir långa dagar. Ser inte fram emot de då jag börjar känna mig tveksam om min inriktning och vad jag ska göra efter skolan. Min Fd klasskamrat verkar inte bli bättre {#lang_emotions_frown}
    hd.se/lokalt/hoganas/2010/02/02/fortsatt-allvarligt-for-skadad-19
    känns hemskt, kännt hela familjen länge men när jag flytta så tappade man kontakten lite. Hoppas han blir bättre, han är ju så ung

Skickar en varm liten kram till er alla {#lang_emotions_heart}

• MejaKiZnic
    http://www.familjeliv.se/hem/mejakiznic/gallery/phpenwjde.jpg

Mamma och dotter matchar Polarns jeanstunika, dock saknas en liten tigerkaka i magen men den kommer väl {#lang_emotions_dreamer} funkar utan men mysigt att få bära ett liv

Hoppas de är bra med er, läst att de går både upp och ner i er vardagen och skickar en extra kram till er.

Längtar tills vi får se lite nya trådbebisar här, {#lang_emotions_baby}
    Melina blir bara mer och mer MELINA, just nu älskar hon hjälpa mamma slänga tvätt i tvättkorgen och städa. Hon har haft problem med magen nu 1 vecka och igår sa de  att hon måste vara hemma. Har ingen anning vad det är men hon är pigg och dansgalen{#lang_emotions_flower}
  • MejaKiZnic
    FrökenM skrev 2010-02-20 12:41:26 följande:
    HEJ TJEJER  Gissa vart jag är?! På BB, ligger här och snusar på en liten flicka! Känns helt otroligt och jag fattar inte att det är sant!! Kom in igår kväll vid 20.00tiden då vattnet börjat sippra, dock inte en endaste känning av att ngt var på G. Fick ett rum på BB, strax efter tolv började en molande värk ge sig till känna, vid halv fyra hade jag oregelbundna värkar men hade iaf ca 3 värkar på 10 min. Tog en dusch på vårt BB-rum innan vi gick in i en förlossningssal kl 05.45 - lustgas! Kl 06.40 frågar jag BM om hon kan uppskatta när bebben kommer komma och blir helt chockad när hon säger att den förmodligen är ute vid 7-7.30. Börjar krysta vid ca kl 7.00 och 07.12 föddes lilla Greta (verkar det som hon får heta: ), 3860 gram och 51 cm lång. Jag är fortfarande i chock och skakar lite, allt är för bra för att vara sant. Inte ens en spricka i underlivet, jag är så GLAD. Förlåt, nubara rabblar jag - går förmodligen fortfarande på ett adrenalinpåslag Haha! Hoppas allt är bra med er! Måste kika bakåt i tråden och se om det kommit ngn bebis för L33L00 eller Anuya, är så nyfiken och håller tummarna för er! STORA STORA KRAMAR från oss!!

{#lang_emotions_flower}GRATTIS{#lang_emotions_flower}

till hela familjen och välkommen Greta!

• MejaKiZnic
    Knastroll82 skrev 2010-02-20 13:54:30 följande:
    Till något helt annat, kändes fel att lägga i samma inlägg som det över... Jag blir så FÖRBANNAD! Hur är vissa människor funtade egentligen? st.nu/start/sundsvall/1.1692571-nagon-tog-kla... Här ska sys pyttekläder och doneras, det är då en sak som är säker.
    {#lang_emotions_yell} så arg man bli, vad tänker vissa med {#lang_emotions_frown}
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7