anuya77 skrev 2010-02-11 10:35:16 följande:
Korv: Men. Hur kan hon bli upprörd över det- Det var ju ett litet charmigt barn som uttalade sig. Hm.. En gång på lekplatsen var det ett barn som var klätt i rosa kläder ( vi snackar topp till toe) som ville hålla i Hugos spade. Då sa JAG: " Hugo, flickan får låna din spade- vi kan leka med bilen istället" Då blev mamman höggröd i ansiktet och sa: "Nej, WILLIAM (övertydligt), nu ska vi gå hem till pappa" och så tog hon den rosaklädda lilla karamellen och gick iväg. Haha. Det tyckte jag var komiskt. Just nu råder de
Anuya: Känner igen mig, både jag och M pluggar samtidigt som jag håller på med mitt projekt. Ibland känns det som allt bara lägger ner, så mycket att tänka på och ibland blir det bara för mycket. Mina föräldrar älskar att ha Melina hos sig och när jag och M låg och spydde på varsin toalett så insåg vi att detta klarar inte vi. Melina åkte hem till mina föräldrar och jag visste att hon skulle ha de mycket bättre där, hon upptäcker så mycket nu. Visserligen fick mina föräldrar det på natten sen och vi hämta henne nästa dag igen haha
Ibland åker jag hem till de på fredagen och sover över sen åker jag hem på Lördagen för att kunna få lite egentid och kvalitets tid för mitt projekt. På söndag kommer de och lämnar henne. En dag helt själv är guldvärt
Just nu:
Skola
Projektarbete inom skola- tillfällig paus för rättning
Skapande av eget företag - I skolan men kräver tid efter skolan
Projekt privat
Körkort
Mig
Melina
Spyr ibland på det men vill man sikta högt så får man ibland ha det lite jobbigt
Saza: Grattis till bilen och skönt att höra att Milo mår bätte
Korvis: Plugga med två barn det är starkt och du kommer klara de galant
Ni som vaccinera era små mot svinis ska ni ta spruta 2
?
*Ursäkta slarvfel och konstiga meningar
och har jag glömt någon så är de inte meningen måste pluggga lite nu