• movie

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Nu är jag också här
    Har haft magsjuka i helgen, fy säger jag bara. I morgon får jag vara hemma med Alice som har diarre, skönt iaf att hon inte spyr.

Fröken M: Jag har inte haft några direkte sammandragningar i någon utav mina graviditeter, hoppas jag slipper också.

L33L00: Man behöver inte alltid vara glad. Jag hade jätte svårt för att lämna Alice på dagis och har det fortfarande ibland. Separations ångest, kommer antagligen att ha det hela livet över olika situationer. Och inte blir det lättare när sambon också är nere. Massa kram till dig. 

Nenne: Hej! Kul att se dig igen Lycka till med lägenheten.

Baypower: Grym du är, härligt att det är över nu.

Saza: Men att det aldrig tar slut. Hoppas han är bra i morgon.

★ღ♥★ღ♥.♥Alice 080728♥.♥ღ★♥ღ
  • movie

Fröken M: Åh vad jag är avundsjuk på dig som kan träna. Själv kan jag ju inte röra mig pga utav foglossningen och det gör mig så deppig. Kommer snart inte att få röra mig pga livmodershalsen, tycker då att jag kunde fått vara aktiv fram tills dess. Jag ska vara glad så länge allt ser bra ut naturligtvis I morgon är det ny mätning. 
    Att du har mycket sd beror säker en del på din träning, ett sätt för kroppen att säga att du måste vila iaf så som jag fattat det.

Anuya: Låter logiskt med att bebis kommer åt en nerv. När jag väntade Alice tryckte hon på en nerv som gjorde att jag hade svårt att sitta och ligga jätte obehagligt.

Sussett: Alltid lika kul att se dig och läsa om din stora härliga familj Men ta det vackert med din hand vid datorn, kika in oftare med kortare inlägg

Winner: Jag kollade också på Johan Falk igår, synd att dom har nyhets avbrott blir så himla sent då.

• movie

FrökenM: Du behöver inte be om ursäkt Jag blir glad att du tänker på mig. Jag är inte "dålig" än förutom foglossningen. Sist jag var på mätning var det bättre än någonsin så det är inte illa. Det är läkaren som sagt till mig att det kommer att bli som sist men man kan aldrig veta. Är i v 18+5 så det är runt den här tidpunkten det börjar hända saker.  Någon rullstol kan det inte bli denna gången då Martin är upptagen med att köra Alice så jag får isf snällt hålla mig hemma om vi inte fixar barnvakt

Jag tycker att man inte hinner med denna graviditeten, har så mycket annat med jobb och Alice så den kommer liksom i skymundan. Men nu har jag börjat känna ordentliga sparkar så det är lite mera verkligt. Alice rörde sig väldigt lite i magen och Martin kände bara utanpå 1 gång får se om det blir annorlunda nu. På fredag är det rul och jag längtar så.

Winner: Ja visst var den bra, längtar till nästa men den får jag spela in för jag ska jobba dan efter och går upp kl 05.

• movie

Baypower: Härligt att det gick bra första dagen det känns alltid bättre då. På Alice dagis sover dom alltid ute, bara lägger barnen i vagnarna så sover dom, tycker det är lite häftigt hur dom anpassar sig när dom börjar på dagis, ser hur dom andra barnen gör och bara apar efter.

Jenn: Kul att det gick bra för er med. Vi behövde verkligen 2 veckor hade dock behövt fler timmar åt gången.

• movie

Så olika man tänker Jag skulle tex aldrig kunna tänka mig att lämna Alice efter 3 dagar hos personer och barn hon inte riktigt känner, iaf inte när hon är så liten. En annan sak för mig om hon var större och kunde prata. Jätte bra att det finns olika alternativ och att dom flesta har possitiv erfarenhet utav det.

Sjögurka: Ja minst en miljon vuxenpoäng så kände jag efter mitt första

• movie

Anuya: Grattis till en liten pojke till och du som trodde på tjej!

Jag har ingen känning alls med vad det kan vara men om jag jämför mina graviditeter så är denna mest lik graviditeten med Alice.

Jenn: Jätte fint!

NooNNoo: Duktig du är fortsätt så!

• movie

Tobiq: Härligt att allt såg bra ut Njut nu!

Sjögurka: Håller tummarna stenhårt för att Molly kryar på sig och att det inte blir något med öronen.

Tezz: Vilket fint hus ni har!

I morgon är jag ledig och vi ska på rul, längtar och är orolig på samma gång.

• movie

L33L00: Jag funderar ju på en P&T och då blir det nog en vibe för den kan man fälla i hop med syskonsitsen och mjukliften eller vad det heter i. Du får meddela hur du gillar vagnen

Winner: Vissa är ju väldigt fertila i unga år och andra blir det först efter 30. Om det var så du menade?

Sjögurka: Fy vad tråkigt för din make, hoppas verkligen att det löser sig. Vi fick veta idag att dom med största sanolikhet kommer att varsla i februari skulle redan gjort det men facket förhalade. Då kommer jag få gå men en arbetskollega kan som varit där längre än mig kan tänka sig att förhandla om att han går istället om jag får vara kvar men vi får se.  

Bay: Liten tok Felix där Skönt att det funkar så bra på dagis.

• movie

Anuyaa: Vilken jobbig natt och inte blir det bättre av att grannarna påpekar. Hoppas verkligen att ni får sova i natt. Kram

I dag var vi och tittade på lill*n i magen, såg allt mycket tydligare denna gången. Fötter och händer som var överallt och vifftade Blev flyttad 4 dagar så 18+5 idag så 12 juni är bf. Sen berättade bm att man ofta brukar halvera tiden på hur lång tid förlossningen tar om man hade en snabb första vilket skulle innebära att vi får tälta utanför sjukhuset dom sista veckorna annars hinner vi inte in

• movie

Har vi någon aktiv bildtråd?
    Lägger in en mag bild här 18+3

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7