Inlägg från: NooNNoo |Visa alla inlägg
  • NooNNoo

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Jenn83 skrev 2010-01-12 21:23:36 följande:
    Nu spammar jag tråden  Vi ska kolla på ett radhus på söndag. Bra storlek, och så lagom trädgårdwww.hemnet.se/beskrivning/574054?r=3
    Såg ju jättefint ut.

Här är det full fart.. Har sådann snusabstinens så jag har inte mått så jättebra sista tiden. Men nu börjar det bli bättre. Är inne på 10 e dagen idag.

Grattis till er som har + och gjort Ul mm.

Ha en skön kväll!
  • NooNNoo

Tobiq - vad skönt att det såg bra ut..

Mys för alla er som ör gravida. Men här är en till som inte är med barn. Ska nog försöka och inte bli det heller. Vi har sagt att vi vill ha 2 st. Och just nu har man ju all göra med dom här 2 busarna.

Ohh vad duktiga ni är som tränar och grejar. Jag ska också sätta fart. Jag har 10 kilo som ska bort. Nu går det himla bra med snuset så nu får vi satsa på nästa steg med vikten.

winner - otäckt det där med korten. Jag tror iaf att man måste tänka på vad man lägger ut för kort. Man få ju tänkta sig för på nätet överhuvidtaget.

Nu ska jag försöka få lite skönhetssömn. Behöver det känner jag!

Godnatt!

• NooNNoo

Baypower - grattis grattis. Måste vara grymt skönt.

Jag hade en kvinna som jobbade på bb som var helt ruckad. Hon tjtade och tjatade och skulle stoppa in bröstet i barnets mun på ett sätt. Jag höll fel. Ja jag mådde inte bra när vi var där. Men när jag kom hem 1 dugn senare så släppte det när jag fick sitta i lign oich ro. Sen har ju inte ammningen funkat mer än 2 mån med någon av pojkarna.

Min syrra ska ha barn. Hon är 18 och bor hemma. Så ska försöka samla ihop saker och grejer till henne. Hon går ju i skolan så man får stötta så mkt det går. Någon som har tips? det var inte planerat.

• NooNNoo

Halloj tjejjer!

Var ett himla ta sen jag var inne på fl.
    Men har läst liyte och ser att det hänt en hel del.
    Här hemma är det fullt ös.. därför min dåliga uppdatering.
    Mio och Noel håller fullt ös hela dagarna.

Sen tycker jag att det är jobbigt att jag snart är arbetslös. Så måste ut och söka jobb.. fy fan!

Hoppas det är bra med er alla. Har saknat er!

• NooNNoo

Saza - säger det igen Noel! Fast tycker många av namnen du skrev upp  var jättefina.

Har inte varit inne på fl på länge.. Men nu ska jag komma tillbaka.
    Ska läsa ifatt lite. Men har ju många av er på fb eller blogg så jag håller allt koll på er.

Skönt med sommartid. Underbar tid framför oss.
    Nu ska jag ta en avslappnande dusch skönt med lite egentid nu när båda dusarna sover.

• NooNNoo

Bay - Vad skönt att det löste sig. Ibland blir det ju sånnadär diskutioner. Tråkigt. Men man får se det posetiva att man kanske hittar en bättre lösning.

Mio älskar att bygga torn. Det är nog det enda han kan sitta still med. En film skulle aldrig funka. Han kan sitta max 2 min. Är det någon mer som har en 1 1/2 åring som inte har ro att göra saker. Måla gör han kanske 5 min. Han ska bara springa och klättra hela dagarna.
    För någon vecka sen hängde han över trappräcket. Så nu har vi fått knyta fast stolarna hör hemma. Någon kanske har ett recept hur man får ett barn att sluta klättra. Börjar bli nipprig på detta.

• NooNNoo

Saza - fy vad otäckt. Hoppas han bli bättre snart.

Mina barn är också sjuka. Har varit det sen i onsdags. så 1 vecka idag. Till i från feber. Börjar bli trött på det här. Men Noel är på bättringsvägen. Men Mio har ju haft 39.5 graders feber 2 dagar nu.

Därför han har inte hängt med redigt här. Ska läsa ifatt lite.

Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7