ADHD-mammor rusar vidare i mot och medvind
Två lingon: Hur gammal är din M? Tror aldrig att min M på 5,5 år skulle reda ut det testet..
Tack för omtanken om min åtta. Väldigt irriternade eftersom tangentbordet är nytt pga att han slet bort S:et o B:et fr 2 månader sedan. Kan ju inte heller skriva nåt med parantes heller! Inget kan man ha framme...
har haft planeringsdag på jobbet idag o träffade en kollega som arbetade på småbarnsavdelningen där min Anton var innan han började storbarnsavd. Hon undrade över hur det gick o berättade allt om utredningar o NPF osv. Hon sa att hon alltid sagt att det är något med honom men A ,min svägerska, o den andra kollegan där är väldigt principfasta o menade prompt på att alla barn är olika o att det kommer att rätta till sig! Min kollega sa med att de är sååå svåra att stå emot o det vet jag ju mkt väl. Kändes sknt att även hon sett. Inte klokt ju att personal kan vara så!!! Efter en månad på storbarn hade vi krismöte med resursansvarige o spec.ped i kommuen fr att han inte funkade o en vecka senare har de fått en extra personal för anton!!
VAD ni har skrivt!!! :) Orkade inte läsa ikapp men skickar kramar till allihop!!!