• Susie

Vi på CvL fortsättningen

Curlyred, va jobbigt med minus men precis som du skriver ska du verkligen inte ge upp! Vänta snällt på de där 18 dagarna och du är INTE ensam i dina känslor och tankar! Jag håller tummarna stenhårt att du får ett fint starkt plus om ett par dagar!
    Vi är ju oförklarligt sekundärt....ville bara säga det att visst tvivlar man enormt på om det nånsin kommer funka.....Jag har ju både och av känslor eftersom vår dotter blev till naturligt på första försöket...men nu finns inget av de känslorna kvar, jag är bara helt infertil utan anledning.....men förr eller senare ska det ju gå! Lycka till nu ich jag hoppas för dig!

• Susie

Hej hej tjejer!

Curlyred, men ingen mens på dag 14 låter ju riiiktigt positivt! Bara att hålla ut nu! Kram och lycka till!!!

Anlo, Hej! ÄL woohoo!!!! Ner i sänghalmen bara! Som sagt, nåt annat finns det ju inte man kan göra för att få sin efterlängtade bebis!
    När gör ni isåfall FET? Blir det nästa ÄL då antar jag eller har du akut ringt in?
    Då är det ju inte långt kvar till nästa färsk försök ändå! Härligt!!!!

Märtalina, urch, gud vilken plåga att sitta på dag 14 och ännu inte veta, jag håller tummarna stenhårt för dig! Har du tagit nåt test?

Marvin, hur har det gått????

Jag har just ringt till Cvl{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_laughing}Känner mej euforisk..... av våra 10 ägg var 4 omogna och de 6 resterande befruktade! Gud va lycklig jag känner mej inför ET imorrn
    Snälla håll tummarna för oss nu!
    Kramar till er underbara!

• Susie

Hej tjejer!
    Tack föra alla rara ord!{#lang_emotions_flower}
    Den här stunden är ju den bästa, det går ju aldrig att komma ifrån! Timmarna efter ET.... Av våra 6 var 5 stycken av finaste kvalité, så jag fick ett otroligt vackert embryo idag Så fint har inget varit enligt mitt och sambons tycke ha ha ha! Så nu har vi ökat på vårt fotbollslag till frysen med 4 embryon, så lyckas vi inte nu har vi ju 9{#lang_emotions_surprised}små som väntar! Nu ber jag bara att just det här vill stanna!

Anlo, TAck söta du!!!! "Du kommer att kunna öppna hönsfarm när detta är klart {#lang_emotions_tongue_out} " ja, eller ett fotbollslag som OB kallade det ha ha ha! Nejdå, om det ändå vore mängden{#lang_emotions_undecided}som räknades....
    Fick ni till lite humpa? Kram till dig!

Märtalina, Åh, håller tummarna stenhårt här! Att du är yr och illamående... Du VAD jag hoppas att du får ett fint plus snart nu!

MArvin, GRATTIS! Visst är känslan obeskrivlig! Kram och lycka till nu! Vi får följas åt!

Myran68.... Åh, va härligt! Vilken lättnad! Hur går ni vidare nu? När är nästa koll eller Vul?

CurlyRed, Åhhhh fy sjutton vad spännande!!!!! När brukar du få mens? Har du passerat det du satt själv som BIM? Va stark du är som väntat med test! Håller verkligen tummarna nu!

Embla, Näeee fy! Att det ska vara så olika att endel är så känsliga och andra inte. Tack o lov att ni går vidare ändå, jag hoppas er lilla bebis finns där bland de äggen som är kvar där! Håll kvar i tanken att det behövs bara ETT, det är så svårt....men är ändå såå glad att ni går vidare och inte behöver avbryta! Ser fram emot att höra hur det går nästa vecka!

Här sitter man då redan och inbillar sig kramper och att det drar i äggstockarna! Härligt, DAG 0! Suck!

• Susie

Curlyred....testar du imorrn bitti????
    Gud isåfall...mina tummar är blå!

Kramar till dig!

• Susie

CurlyRed....Åh, GUD så frustrerande!!!!!!!{#lang_emotions_yell} Kramar om dig! Det är ju helt otroligt att man inte ska få ett plus när mensen för engångs j***a skull är sen dessutom!
    Jag håller fortfarande tummarna att det kan vara för tidigt! Så länge du inte fått mens så borde det bli ett plus, det känns verkligen så!
    Hoppas! KRAM

• Susie

Hej hej!

Curlyred, spännande spännande! Jag ger mejtusan på att det kommer ett plus där på måndag! Gud hur ska du kunna vänta!?! Jag vill redan testa ha ha ha!
    Håller tummarna!

Märtalina, hur har det gått? Har du vågat ta ett test ikväll? Håller tummarna för dig med!

Marvin, jag tycker det låter megapositivt med den värk du känner. Så hade jag bara några dagar efter ÄL när jag blev gravid med min dotter så du är alltså på dag 3 väl? Har du gjort fler ivfer innan väl? Då måste det vara annorlunda den här gången antar jag för jag anar en känsla från dig?
    Jag har inte ont.....är lite uppblåst om magen och kaaanske lite öm, inga stick ingen mensvärk men jag hoppas kommande dagar såklart! Är ju bara på RD2  hihiihi!
    Lycka till nu!

• Susie

Hej igen Marvin!

Sådär....lite läsning om ivf och symtom här inne så dröjde det inte länge förrän mina första symtom kommit HA HA HA!{#lang_emotions_dreamer}
    Jag har haft liknande förrut, men det är svårt att skilja på HUR stark värken varit de andra gångerna. Jag har nu 3 gånger medan jag suttit lungt i soffan fått rejäla drag i väntser äggstock, som kort intensiv dragande mensvärk, riktigt obehagligt och varje gång önskar jag såklart att det kan vara nåt..........SUCK! Nej, om jag ska vara ärlig tror jag det här är "progesteron känningar" för när slemhinnan byggs upp....hoppas kan man ju men jag hoppas inte förrän det är nåt som är extremt tydligt.
    Ville ändå skriva av mej!

• Susie

Curkyred, näe fy! Gud va lessen jag blir för din skull!{#lang_emotions_cry} Vet ju så väl vad du går igenom....tyvärr. Kan bara skicka över stora kramar till dig och hoppas på FET eller kanske en sista naturlig chans innan i Italien, man vet aldrig!
    Kram igen!

• Susie

Hej Piken och Marvin!

Ja, jag fattar det inte heller det här med stickningar, men det jag tror precis som du skriver Piken är att efter äl så produceras progesteron-slemhinnan vöxer och då drar det och sticker helt enkelt.

Marvin, hur känner du dig idag? Hur menar du att du är orolig över ditt onda? Hade du ont direkt efter ÄP eller hur länge har det pågått? Menar du att du blivit överstimulerad? Så ont eller bara stickningar? Förklara annars? Vad säger Cvl?

Ville fråga, det här med rosa crinone......jag hade det förra gången med och inbillade mig nidblödning såååklart....fast jag vet att det är väl vanligt så fick jag det idag.....ursch, jag som inte skulle nojja nu...men det var ju igår kväll jag fick de där intensiva brännande mensvärken i höger äggstock några gånger. Idag har jag fått ömma bröst, precis som jag brukar ha några dar efter äl annars.....hmmm

• Susie

Marvin, Men, illamående...borde det inte vara ett gravidsymtom snarare än magsjuka med tanke på vart du befinner dig!?
    Skönt att du inte har liks ont, men jag håller tummarna att du har blivit gravid!

Dahlia, Tack....ja, det är extra jobbigt när man börjar känna efter alldeles för tidigt med, ursch hatar också känslan av att "jag vet att det ändå inte är nåt"..den som man haft så himla länge nu i flera år....ursch!

Embla, Tack! Härligt, dagarna närmar sig för dig nu! Hoppas så mycket för dig att allt ska gå smidigt nu!

Hhoppas....Härligt! Lycka till nu i veckan!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen