Hej tjejer!
Tack föra alla rara ord!
Den här stunden är ju den bästa, det går ju aldrig att komma ifrån! Timmarna efter ET.... Av våra 6 var 5 stycken av finaste kvalité, så jag fick ett otroligt vackert embryo idag Så fint har inget varit enligt mitt och sambons tycke ha ha ha! Så nu har vi ökat på vårt fotbollslag till frysen med 4 embryon, så lyckas vi inte nu har vi ju 9små som väntar! Nu ber jag bara att just det här vill stanna!
Anlo, TAck söta du!!!! "Du kommer att kunna öppna hönsfarm när detta är klart " ja, eller ett fotbollslag som OB kallade det ha ha ha! Nejdå, om det ändå vore mängdensom räknades....
Fick ni till lite humpa? Kram till dig!
Märtalina, Åh, håller tummarna stenhårt här! Att du är yr och illamående... Du VAD jag hoppas att du får ett fint plus snart nu!
MArvin, GRATTIS! Visst är känslan obeskrivlig! Kram och lycka till nu! Vi får följas åt!
Myran68.... Åh, va härligt! Vilken lättnad! Hur går ni vidare nu? När är nästa koll eller Vul?
CurlyRed, Åhhhh fy sjutton vad spännande!!!!! När brukar du få mens? Har du passerat det du satt själv som BIM? Va stark du är som väntat med test! Håller verkligen tummarna nu!
Embla, Näeee fy! Att det ska vara så olika att endel är så känsliga och andra inte. Tack o lov att ni går vidare ändå, jag hoppas er lilla bebis finns där bland de äggen som är kvar där! Håll kvar i tanken att det behövs bara ETT, det är så svårt....men är ändå såå glad att ni går vidare och inte behöver avbryta! Ser fram emot att höra hur det går nästa vecka!
Här sitter man då redan och inbillar sig kramper och att det drar i äggstockarna! Härligt, DAG 0! Suck!