Inlägg från: DjurgårdsRutan |Visa alla inlägg
  • DjurgårdsRutan

Vi på CvL fortsättningen

Myran, jag säger som de andra. Ge inte upp redan innan. Det kan bli ett + iaf. Håller alla tummarna nu.

Suza, är extremt trött och lite illamående ibland, men annars ingenting. Känns fortfarande overkligt att jag har en liten krabat i magen.

Tack Piken, hur är det med dig?
    Ha en bra helg tjejer.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Dahlia: Massa Kramar till dig. Måste kännas helt fruktansvärt att förlora sitt barn.
    Håller alla tummarna för dig nu. 

• DjurgårdsRutan

Mår ok. Mina äggstockar är fortf 3 ggr större än vad de skall vara, men vätskan är borta så det är skönt. Har inte känt så mycket, förutom att jag är väldigt trött på kvällarna och har svårt med vissa dofter. Det har krampat lite i magen ett par ggr sen igår, men tror att det är ofarligt. 

Vad skönt att du kan komma igen så pass fort. Korta metoden passar dig kanske bättre? 

• DjurgårdsRutan

Dahlia, du som har barn sen tidigare, vet du om det är ok att träna magen, dvs situps? Är i v8. Jag tränar styrketräning hemma ca 3 ggr i veckan.

kram

• DjurgårdsRutan

Dahlia, jag kastar över lite träningsbaciller till dig ;)   Promenader är ju jättebra motion. Jag skall nog ringa och kolla, för att jag har haft lite kramper i magen sen jag körde några få situps i går. Det har varit lugnt med träningen ett tag, pgr av den kraftiga överstimuleringen som jag fick.  

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen