• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Pemberly: Tycker jag känner igen den sen några år tillbaka i någon tråd här men jag kan ha fel?
    Hoppas ni får till ett syskon nu! Vi är flera här som håller på med syskonförsök.
    Anlo: Hur har du gjort idag?
    Cammsan: Nej, ni ska inte behöva ta om proverna men håll koll på sköldkörtelvärdet.

• Cahela

Anlo: Glömde svara dig förut. Jag fick en rosa flytning i förra veckan. Sen kom det lite ljusrosa/brunt idag vid ett tillfälle. Varje gång känner jag hur hjärtat blir oroligt! Hoppas så att VUL imorgon em går bra. Behöver nog tumhållning för det.

Pemberly: Hoppas det går vägen nu detta IVF, roligt att ni är på G!

• Cahela

Hej tjejer!
    Fick se en alldeles perfekt liten krabat idag. Allt såg fint ut enligt Holte och jag var alldeles rörd. Var så nervös innan vi fick det gjort. Nu känns det bättre.
    Det är tidigt ännu men det känns iaf lite hoppfullt nu!HjärtaHjärtaHjärta

• Cahela

Anlo, tack för ditt gulliga grattis! Jag känner att du verkligen menar det och det är så skönt att känna stöd från andra kämpare, det är så speciellt det här med IVF. Ja, Holte gjorde en undersökning efter VUL:et och han sa att det såg fint ut men att livmodertappen var lite skör och att det var nog därifrån det kom. Han sa att om det fortsatte skulle jag be om en bakterieodling. Han sa att det var inget som kom från graviditeten iaf.
    Jag var så rörd och är det fortfarande, Linné kommer alltid alltid alltid ha en mycket speciell plats i mitt hjärta!
    Det har hunnit bli 9 insättningar där!

• Cahela

Piken: Tack för dina ord om att jag är en kämpe. Ja, i augusti är det nio år sedan jag började försöka få barn. Det är ett tag sen...
    Holte sa ingenting om att jag behövde ta det lugnt. Han såg ingen blödning när jag var där och han tyckte det såg ut som det skulle. Vi ska göra KUB test så tills dess hoppas jag det får vara lugnt. Ska till BM på inskrivning på måndag.
    Hoppas dina äggblåsor mognar på sig nu! Hoppas de får några extra dagar på sig nu!
    Anlo: Ja, det var hårda ord från din doktor. Jag tycker det är onödigt att göra så, vi IVF:are som gjort några försök är lite smått desperata och det borde han känna till. Han kan dessutom inte veta om du slänger pengarna i sjön. Det är erat beslut! Hoppas det går bra nu.

• Cahela

Piken; grattis till äp! Hoppas du får åka på lördag. Sweetiepai: nej vad tråkigt! Vet precis hur det känns! Anlo: tråkigt att bli bemött med den attityden, precis som att IVF inte är jobbigt nog ändå! Pemberly; hur går det?

• Cahela

Piken: hoppas du får två på lördag. Bra befruktningsgrad! Anlo: det var på håret!! Lycka till nu! Själv mår jag bra tycker jag, illamående kommer o går, kan bara äta få saker. Låter kanske konstigt att jag säger så men jag kan leva som vanligt. Idag är sista dagen på v 9.

• Cahela

Anlo: vi gör kub. Det gjorde vi med Elsa också. Jag är lite nervös men hoppas det går bra. Har plockat fram mina gamla gravidkläder igen. Använder mkt klänning på jobbet. Måste försöka inte äta så mkt sött, choklad o godis är suktande.

• Cahela

Anlo: ja jag har börjat få mage. Är väldigt svullen o fluffig över hela magen. Det har blivit lite väl mkt fika o godis så det mesta är nog fett:) var väldigt smal innan så jag ser direkt på mig. Tror jag har mkt vätska också. Hur mår du?

• Cahela

Anlo: Lycka till imorgon!!!
    Pemberly: Då får du helgen på ditt att ladda. Spännande.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen