Inlägg från: DjurgårdsRutan |Visa alla inlägg
  • DjurgårdsRutan

Vi på CvL fortsättningen

{#lang_emotions_sunny} Vill önska alla en Glad Påsk.
    Nu far jag till Blåkulla :)
    Kram
  • DjurgårdsRutan

Embla.
    Håller tummarna för att det ser fortsatt bra ut på tisdag.

Hoppas ni alla har haft en bra påsk, här har det blivit vinter igen. Snön öser ner utanför fönstret. Lite snopet efter alla fina soliga påskdagar.

Kram

• DjurgårdsRutan

Myran.

Lycka till med ÄP, och klart att det kommer att bli ET. Skönt att vara ledig, tror inte heller att det är bra att stressa. Njut av solen
    Håller alla tummarna.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Myran, grattis till lyckat ÄP. Nu håller jag alla tummarna inför ET.

Skall till CVL för UL i em, skall träffa dr H och se så att allt e ok. Ska bli spännande. Har fortfarande en del vätska i buken, men hoppas att det skall försvinna så småningom.

Ha en bra dag tjejer.
    Kram

• DjurgårdsRutan

Hej tjejer.
    Mår bättre, fortfarande lite svullen och blir andfådd om jag går för fort. Jobbar nu, och det känns ok. 
    Hoppas få se ett litet mirakel där inne i dag.
    Kram på er 

• DjurgårdsRutan

Myran vad härligt att det blev 3 befruktade. Lycka till på ET i morgon.

Anlo24: Grattis till utslaget, och alla mina tummar på söndag när du gör FET.

Vi fick se ett litet tickande hjärta där inne, och fick med en bild hem. Känns så overkligt. Är i v 8 nu enligt Dr H. Ingen vätska kvar i buken, men mina äggstockar är 3 ggr så stora som de skall vara, så därav svullnaden. Men de skulle bli mindre så småningom, de reagerade så mycket pgr av ÖS, och av hormonerna.

Kram till er alla.

• DjurgårdsRutan

Cah, tack. Ja,vi är friskrivna  från CVL nu, men det känns lite konstigt när man har varit där så länge och känner sig "hemma". Deras labb-personal har gjort ett hästjobb sa Dr H igår, för att denna gång fanns det ett fåtal (ca 8 sty) spermier som inte var rörliga alls. Och att utav det få ut 2 10 poängs embryon var tydligen ett mirakel sa han. Så ingenting är omöjligt, är så tacksamma för allt de har gjort.
    Hur mår du själv?

Ha en trevlig helg tjejer. Jag är ledig i dag, och skall lunch med en kompis, och i kväll blir det middag hos goda vänner.
    Kram på er

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen