Piken skrev 2013-09-12 20:09:44 följande:
Ja, sover oxå illa, eller är vaken mer eller mindre efter ett på natten. Tror det är prednisolonet, dr sa att ta den på morgonen. Hur länge ska du ta prednisolon? Föra gången skulle jag ta till td, denna gången bara i sju dagar, hm. Inget blodblandat sedan den dagen, så skönt, kan ha varit efter insättningen, han fick hålla på ett tag innan han fick kateter för införingen på plats (mer än vanligt). Jag ska oxå testa på fredag (nästa vecka)! Har testdag då. Ska inte testa innan, men lär säkert veta innan. Tar oxå progesteron till kvällen, är inte det ovanlig ordination? Man brukar väl alltid få ordination morgon och kväll. Och så har jag förstås fragminet, blå om magen redan efter fem stick, men vad för man inte för en graviditet och ett till barn :) Vi hoppas än eller hur, kram
Intressant. Då beror det nog på Prednisolonet. Jag kan sova dåligt vissa nätter men inte så här o 3 nätter på rad. Jag ska ta den till TD. Tar också Progresteron morgon och kväll till TD. Kan det bero att du har lite annat upplägg med Fragmin o fått en blastocyst som gör att du fått Progresteron en gång om dagen. Förstår inte heller det upplägget annars. Fick du ingen förklaring? Nä nu kör vi hela vägen mot pluss!!