• Marvin

Vi på CvL fortsättningen

Embla - Hoppas att det går bra med befruktningen!! Har du ont?

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • Marvin

Men jag tog ut 9 och har haft jätteont!! Det är nog olika, men det måste vara skönt att inte ha ont, men visst är det nervöst med väntan.

Jag har lite halsbränna...men det borde väl inte tillhöra tidiga grav.symptom, eller?

• Marvin

Embla - Ja vi hoppas och håller alla tummar som går för att det ska bli bebisar för alla framöver!! TD 22maj!! Du borde väl få en vecka senare...kanske är det tom på morsdag? Vore inte det häftigt? Kram!!

• Marvin
    Igår vart det lite körigt...hinna hämta Crionoe och åka på 35-årskalas...så inget surfande, kul att läsa vad alla skrivit!!

Susie - Jag har lite
    halsbränna ibland och det brukar jag inte ha...så det kanske kan vara ett symtom. Så bra att du tror...jag/vi (och våra familjer) hoppas!! Jag hoppas att du har fel om dina egna tecken och hoppas att vi båda plussar den 22maj!!

Jag har tyvärr som mensvärk ibland. Fast jag brukar ha mensvärk under själva mensen inte innan, i alla fall inte i flera dagar, som nu. Vet inte hur jag ska tolka det. Jag har ingen aning om när jag har BIM. Har haft menscykel på 28 eller 29 dagar, men har aldrig träffat på någon ÄL med stickorna, så jag vet inte när jag brukar ha ÄL och då kan jag väl inte räkna ut BIM? Mina bröst är fortfarande jätteömma, men jag trodde det var pga crinonet...
  • Marvin
    Embla - Grattis!! Nu hoppas vi på det bästa = bebisar!! {#lang_emotions_smile}
  • Marvin
    Djurgårdsrutan - Jag vet inte om jag grattat, så grattis till ett pyre i magen!!
  • Marvin
    Myran - Jo, ruvningen går väl bra...men man vet så lite om hur man borde känna...svårt att tolka vilka signaler man får. Är fortfarande rätt trött...skulle inte orka gå och shoppa sommarkläder....kanske en butik, sedan skulle jag fått nog och det är ju lite konstigt. Orkade ifs åka och fika på ett fik och sedan tittade vi in på ett par bilfirmor, så visst är det bättre än förra veckan!!
  • Marvin
    hhoppas - GRATTIS!! Lycka till med ruvningen!!
  • Marvin

Dahlia - Lycka till med långtidsodling!!

• Marvin
    Djurgårdsrutan - Det var skönt att det gick bra på UL!! Tack, jag ruvar och hoppas och är nervös när jag går på toa...TD på lördag!!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen