Vi på CvL fortsättningen
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
piken, tiden går fort.. jag håller med cah, när ska vi fira?! håller tummarna för dig!
haha, jag läste visst fel på cahs inlägg, trodde hon skrev när är det dags för fest?! Men det tyckte jag lät bra.. vore kul med ett plus här i tråden! det var rätt länge sen tycker jag.
Elsa2, välkommen hit
Tiamant, välkommen till tråden. Vilken sprutdag är du på? Vi verkar ligga rätt lika, jag ska också göra vul på tisdag. Känner du av sprutorna ännu?
piken piken piken, ska du testa imorgon?? Jag ska tänka på dig!!! Hoppas verkligen på ett plus nu för din del, så får du sprida lite glädje i tråden imorgon kram lycka till!
Piken - men vad är det jag läser, har du plussat?? STORT GRATTIS!! Va härligt!
tack för att ni tänker på mig
Var på vul imorse och hade många fjuttblåsor. Det var ca 30 st och den största var 10 och resten under det. Vaknade inatt av att jag mådde illa och det har fortsatt hela dagen :( Jag darrar, har ont i huvuet och mår illa. Tror den högda dosen var för mycket för min kropp. Ska iallafall sänka dosen och åka tillbaka på fredag. Jag känner mig inte så hoppfull och är rätt tveksam till om jag kommer så långt som till äp, men dr H var positiv i alla fall. Hoppas på färre och större blåsor på fredag.