Inlägg från: tjorven01 |Visa alla inlägg
  • tjorven01

Vi på CvL fortsättningen

Men pp08
    Vad häftigt att vi ligger så nära
    Jag måste haft ÄL den 12e mars

• tjorven01

Åhhhhh underbara
    Har tänkt på dig i helgen
    Ska hålla alla mina tummar och tår för att lillen får ett syskon nu
    Har du hunnit få ngn Aku alls nu innan?
    Själv är jag hysteriskt gravidtrött redan????
    Det är heeeeelt sjukt

Tack Marwin
    Jag skulle vilja säga trägen vinner men det är nog min fantastiska Aku förtjänst detta plus

• tjorven01

Ha ha Cahela
    Ja det är klart att det är min och min mans förtjänst men med bra mycket hjälp från min underbara Aku
    Vi har letat orsaker till våra misslyckanden utomlands men jag tror att orsaken har legat i min hormonella obalans och bakterier hos mig snarare än immunrelaterat
    Tack finaste du för all stöttning
    Ja tröttheten går ann hoppas slippa det andra ett tag bara
    Är ff bara i v 6 enligt babyappen v 7 men den vet jag inte stämmer eftersom jag hade ÄL den 12e mars

• tjorven01
    pp08 skrev 2012-04-10 10:13:10 följande:
    Tjorven: du borde vara i v5+6 nu. (6eveckan)

Jag ligger 1 dag före och är i v6+0 idag (7e veckan)

😄
    Ha häftigt 
    Jag har ingen koll alls.
    Dr i England sa early 5 weeks förra måndagen så du bör ha rätt pp08.

Cahela antar att BF är beräknad födsel eller? Har ingen aning ska man få det datumet av gyn el barnmorska? Har inte kollat upp det än tar som sagt ett teg i taget är rädd för att rusa iväg alltför snabbt. 
    Nu på morgonen har även ett lätt illamående smygit sig på. Försöker ignorera det då jag alltid har sagt att illamående är ett "state of mind" Flört 
    Jag vet nu upprör jag säkert många. 
    Ha ha ja om jag ska börja kräkas så ska jag göra det med ett leende på läpparna har jag ia lovat mig själv
    Får se om det hållerFlört 
    2012 ska bli ett bättre år
  • tjorven01

Haha får kolla appen här då
    Om jag bara mår dåligt i 4 v kommer jag att glädjas min svägerska kräktes i 19 veckor så just nu njuter jag av att må illa

• tjorven01

Cahela
    Grattis på födelsedagen och 38är ingen ålder har jag bestämt.
    Ni verkar ha en så mysig och kärleksfull liten familj så fler barn eller inte så kommer lilla Elsa att ha all den kärlek hon behöver.

Underbara 16månader redan det  känns som igår du tålmodigt svarade på mina mail trots att du var höggravid Skrattande. Snart är du på G igen och vi får vara gravida samtidigt

Och Marwin jag hoppas verkligen på ett litet mirakel till för er. 
    Vi känner själva att vi kommer att vara galet tacksamma för ett barn men hoppas ju redan på att vi ska få den familj vi alltid har drömt om
    Ha ha liiiiiiiiite tidigt kanske Skrattande

• tjorven01

Nej har inte riktigt bestämt mig
    Känns svårt att gå emot läkarnas rekommendationer gällande mediciner bara för att jag så gärna vill tro att jag inte behöver dessa mediciner. Min känsla är att jag inte behöver dem men tänk om den känslan bara är en projicering av vad jag vill.
    Har jobbat med dessa tankar och bollat både med Lotta och andra som säger att jag inte behöver dem om min kropp säger det men vem har facit. Speciellt eftersom riskerna med just kortison och clexane är rätt små. Sedan har vi ju den andra biten med plasmabeh som doc i England rekommenderat mig och det är en helt annan femma. Jag har visserligen fått det ett par gånger tidigare men riskerna för mig är betydligt högre med dem. 
    Jag ska göra UL nästa vecka och om det ser bra ut ta en ny plasmabeh. Därefter så ska nya prover skickas till Chicago och efter det hoppas jag att värdena är så pass bra att jag får lägga ner alla mediciner. Jag fick igår lite beiget slem (ursäkta uttrycket) på toapappret och kände genast att nu kör vi både med hängslen livrem och flytväst oavsett om det behövs eller ej. Jaaa gör ff TPA Flört

• tjorven01

Underbara
    Hoppas allt har gått bra idag
    Håller tummarna och ser fram emot dina updates
    Kram

• tjorven01

Åhhhh men underbara
    Det är ju helt fantastiskt
    Det bara måste vara dags för ett syskon till killen nu
    Med det plusregn som nu har haglat så kommer du inte undan
    Stoooor Kram och njuuuuut