Vi på CvL fortsättningen
Men pp08
Vad häftigt att vi ligger så nära
Jag måste haft ÄL den 12e mars
Men pp08
Vad häftigt att vi ligger så nära
Jag måste haft ÄL den 12e mars
Åhhhhh underbara
Har tänkt på dig i helgen
Ska hålla alla mina tummar och tår för att lillen får ett syskon nu
Har du hunnit få ngn Aku alls nu innan?
Själv är jag hysteriskt gravidtrött redan????
Det är heeeeelt sjukt
Tack Marwin
Jag skulle vilja säga trägen vinner men det är nog min fantastiska Aku förtjänst detta plus
Ha ha Cahela
Ja det är klart att det är min och min mans förtjänst men med bra mycket hjälp från min underbara Aku
Vi har letat orsaker till våra misslyckanden utomlands men jag tror att orsaken har legat i min hormonella obalans och bakterier hos mig snarare än immunrelaterat
Tack finaste du för all stöttning
Ja tröttheten går ann hoppas slippa det andra ett tag bara
Är ff bara i v 6 enligt babyappen v 7 men den vet jag inte stämmer eftersom jag hade ÄL den 12e mars
Ha ha vad bra att ni har koll åt mig
Haha får kolla appen här då
Om jag bara mår dåligt i 4 v kommer jag att glädjas min svägerska kräktes i 19 veckor så just nu njuter jag av att må illa
Cahela
Grattis på födelsedagen och 38är ingen ålder har jag bestämt.
Ni verkar ha en så mysig och kärleksfull liten familj så fler barn eller inte så kommer lilla Elsa att ha all den kärlek hon behöver.
Underbara 16månader redan det känns som igår du tålmodigt svarade på mina mail trots att du var höggravid . Snart är du på G igen och vi får vara gravida samtidigt
Och Marwin jag hoppas verkligen på ett litet mirakel till för er.
Vi känner själva att vi kommer att vara galet tacksamma för ett barn men hoppas ju redan på att vi ska få den familj vi alltid har drömt om
Ha ha liiiiiiiiite tidigt kanske
Nej har inte riktigt bestämt mig
Känns svårt att gå emot läkarnas rekommendationer gällande mediciner bara för att jag så gärna vill tro att jag inte behöver dessa mediciner. Min känsla är att jag inte behöver dem men tänk om den känslan bara är en projicering av vad jag vill.
Har jobbat med dessa tankar och bollat både med Lotta och andra som säger att jag inte behöver dem om min kropp säger det men vem har facit. Speciellt eftersom riskerna med just kortison och clexane är rätt små. Sedan har vi ju den andra biten med plasmabeh som doc i England rekommenderat mig och det är en helt annan femma. Jag har visserligen fått det ett par gånger tidigare men riskerna för mig är betydligt högre med dem.
Jag ska göra UL nästa vecka och om det ser bra ut ta en ny plasmabeh. Därefter så ska nya prover skickas till Chicago och efter det hoppas jag att värdena är så pass bra att jag får lägga ner alla mediciner. Jag fick igår lite beiget slem (ursäkta uttrycket) på toapappret och kände genast att nu kör vi både med hängslen livrem och flytväst oavsett om det behövs eller ej. Jaaa gör ff TPA
Underbara
Hoppas allt har gått bra idag
Håller tummarna och ser fram emot dina updates
Kram
Åhhhh men underbara
Det är ju helt fantastiskt
Det bara måste vara dags för ett syskon till killen nu
Med det plusregn som nu har haglat så kommer du inte undan
Stoooor Kram och njuuuuut