Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Tyvärr har jag inget positivt att berätta. Det kommer fortfarande lite blod på pappret, nu har jag trosskydd oxå och när jag kom hem gjorde jag ett test som visade fett minus. Jag struntade i jobbet ikväll och gick hem istället. Ville vara med min man ikväll och inte mingla med kunder. Önskar att mensen åtminstone kunde hålla sig borta till testdagen GråterDemon

• myran6801
    Susie skrev 2011-01-27 20:32:40 följande:
    Myran, ÅhhGråter Än finns en liten strimma hopp även hos mej. Vill verkligen inte ge upp tron på att det är din tur!
    Va jag önskar jag kunde va hos dig och att vi kände varann i verkligheten! Vilken RD är du på gumman? När har du TD?
    Gud va jag önskar att det bara kunde va nåt ändå. Skönt att du gick hem, inte fan ska du va där o mingla o se glad ut! Ta hand om dej nu och jag hoppas sååå att det inte är kört mot alla odds!
    KRAMAR!!!Hjärta 
    Känns som vi känner varann på "riktigt", du e en sann vän och ger så mycket energi och hopp ill oss alla här i tråden. Vet du en sak som jag verkligen tycker är tråkigt är att vi kanske inte kommer att höras när vår resa är är över här. Kommer får FL abstinens Idag är det RD 11 så testet visade nog tyvärr rätt, måste svära lite j...la sk.t.
    Hjärta
  • myran6801
    pp08 skrev 2011-01-27 20:04:29 följande:
    Själv har jag varit på ÄP idag. GIck ju jättebra, första gången (utav 5 ÄP) att jag inte alls hade ont. Det blev 6st ägg; största äggblåsan van ca 27mm. Jag antar att dessa ägg var från de blåsorna som var ca 20mm i måndags.

Någon som vet hur mycket äggblåsorna växer, tror något som 1-2mm per dag så det kan stämma. När kan de plockas, jag tror att läkaren sa redan från 16-20mm. Jag hade ju en stor blåsa på 20mm redan i lördags men den han sticka iväg. Vet inte om de små jag hade i måndags han växa. Men om blåsorna var så stora nu har jag förhoppningsvis flera mogna ägg denna gången.

Håller tummarna att de trivs i värmeskåpen nu, och då blir det ET på lördag.
    Grattis vännen, hoppas det blir fina små embryon i värmeskåpet hos CvL. kram kram
  • myran6801

Söta ni, vill önska er alla lycka till och hoppas nu det blir många härliga plus här i tråden framöver. Tack för ert fina stöd, jag kommer att sakna er alla !!! Kommer kika förbi och se hur det går för er såklart. Nu ska jag gråta, sörja och GÅ VIDARE. Kram på er alla Hjärta

• myran6801
    CurlyRed skrev 2011-01-29 09:41:30 följande:
    Ta hand om dig Myran!! Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni till slut får er efterlängtade baby - om det blir m äggdonation, adoption eller hur som! massor av stora o varma kramar!!!Hjärta
    Lycka till nu vännen och se till att det blir lite lycka här med ett stort fett plus!!!!!!! Håller tummarna det vet du!!!!!
  • myran6801

Curly, jag tittar in här, bara så att du vet jag håller tummarna. Klart du ska få plus vu vännen. Kram

• myran6801

Culy vännen vad är det jag läser, f.....n du skulle ju få plus nu. Men det är bra att du redan ser framåt och tar nya tag.. För min del verkar oturen inte ha ngt slut, sitter med armen i gips med bruten handled. Måste dessutom opereras förhoppningsvis nästa vecka. Föll pladask när det var så glashalt häromdagen.

• myran6801

poussin, kraftig fraktur i handleden (tjocka benet) så de vill sätta in lite titan därför operstion för att det ska läka bra. Gör skitont men jag tar citodon som läkaren rådde mig. Känns urtrist. Vet inte vad jag gjort för ont för att få all otur jst nu.

kram vänner

• myran6801

kikar in här hos er, saknar er måste jag säga! Har fått tid för operation i slutet av veckan. Är lite nervös men hoppas det går bra. Känner mig ganska deppig efter alla negativa IVF resultat har som satt sina spår och sedan oturen att trlla o bryta sig! Känner mig lite otursförföljd just nu. Kramar

• myran6801

pp08, en stor varm grattiskram!

Ego, nyopererad, har mkt ont o ska nu vila! Akta er för hala gator!

kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen