• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Angående Cah så är det så trixigt att jag förut hette ett efternamn på H men nu börjar det på A.
    När jag gifte mig så valde jag ett helt nytt efternamn (ville inte ta min mans efternamn och han inte mitt) så jag hittade på ett nytt så vi är dom enda i Sverige som heter så. Namnet är jättefint och låter inte som ett taget namn utan som ett gammalt namn.

• Cahela

Hm, mörk är jag med har slingat mig ljus men tofs hade jag. Var nog mig du såg. Hur har det gått idag?

• Cahela
    Heavy skrev 2011-03-12 16:11:14 följande:
    Curlyred: Tack ska du ha

Av 12 ägg var 9 mogna. Dom gjorde ICSI på alla och 4 av dom har befruktats och utvecklar sig än så länge normalt.. Jag börjar bli lite nervös faktiskt *gulp*
    Det låter ju jättebra!! Ska ni på ET imorgon?
  • Cahela

Heavenlee: Jag vill oxå ha tillbaka två denna gång. Hur blev det med dom andra två?

• Cahela

Tjorven och fjällsippan: Herr H sa till mig i höstas att om det blev nya försök så var det nog läge att sätta tillbaka två så det hoppas jag på.

• Cahela

Ja lycka till är vad som kan behövas för det här är dagens upplevelse:

ÄP idag och jag fick ut 7 ägg!! Brukar landa mellan 15-20 så nu är jag verkligen fundersam över om naturen börjar ha gjort sitt. Dessutom började mitt hjärta rusa under ÄP och jag fick syrgas och dom avbröt äggplocket. Hade jag haft fler än 7 ägg så vete katten om dom hade kunnat plocka ut dom. Jag såg paniken i läkaren och sjuksköterskans ögon när min puls bara steg och steg. Någon apparat börjarde tjuta för att mitt hjärta slog så snabbt. Pulsen gick ner sen men då började mina ben att skaka och det var ingen höjdarupplevelse. Efteråt kom sköterskan in och frågade lite om mitt hjärta och nu ska jag kanske utredas för att se om något är fel. Ska det inte räcka med problem?????

Är orolig för mina 7 ägg, jag hoppas verkligen att dom räcker till att jag får tillbaka 2 på fredag. Det här är en helt ny situation för mig...Har sovit som en stock mellan 14-17 men försöker nu få liv i mig.

• Cahela

Tjorven och Poussin: Tack vad ni är gulliga!! Tror jag hade känt mig lugnare om jag iaf fått ut 10-12 ägg men tji fick jag. Har sprutat 150 IE så det är ju ingen jättehög dos men ändå.

• Cahela

Tack alla ni söta tjejer. Jag mår lite bättre nu men är omskakad efter dagens upplevelse. Ska höra efter med kliniken hur dom tycker att jag ska gå vidare med hjärtat. Nervösa dagar nu med äggen...

• Cahela

Resultatet av dom 7 var 5 mogna och av dom befruktades 4 stycken så nu håller vi tummarna tjejer att jag får tillbaka 2 fina imorgon!!

• Cahela

Susie: På kliniken sa dom att dom inte har tillfört något som kan ha orsakat det så dom tyckte att jag skulle vända mig till husläkaren. Ska göra det imorgon.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen